bergetun Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvor mye og naar maa vi begynne aa betale for MMS meldinger som blir sendt paa netcom nettet ? Jeg kan ikke forstaa at dem skal begynne aa ta betalt enda for 2 av 5 meldinger kommer jo aldri fram til mottaker. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er det ikke fra 1.desember da? Hørte snakk om 2,50kr, men synes dette er alt for dyrt.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 huffda. jaja det er samme prisen som dem har i Australia og der er det INGEN som sender MMS.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 2,50 er prisen. Vi bor i Norge - verdens rikeste land. Og vi klager over noe som koster like mye som en kjærlighet på pinne? Enig! Slenger meg på bølgen deres... For dyrt! Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Men husk at kr 2,50 er likevel blant Europas billigste priser på MMS... Og NetCom starter ikke å ta betalt for MMS før 4. desember tinyworks Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 4. desember? Trodde det var gratis ut november bare, dvs ut helga her. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hm,- syns det skulle koste for kor mange kb man sende via gprs... syns akkurat det samme om sms (= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 1.50 hadde vært en grei pris for mms. Da hadde jeg sendt mms istedenfor sms. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 1.50 hadde vært en grei pris for mms. Da hadde jeg sendt mms istedenfor sms. Ville du betalt det dobbelte, bare for å få sendt teksten på en måte som går tregere, og som slettes ikke er sikkert at mottakeren får? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg pleier som regel å sende med bilder når jeg sender mms i tillegg til tekst. Og når jeg sender bare tekst så pleier jeg å skrive så mye at det pleier å bli to sms ut av det eller mer. Derfor kan 1.50 være greit. Og alle mms jeg har sendt har mottakeren fått faktisk. Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Håper de setter ned prisene på mms snart, har også netcom abbonement! Endret 5. desember 2003 av murmeldyr Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Chess har jo satt ned prisen til 1.99 hadde vært fint hvis netcom satte ned også, og gjerne enda lavere enn 1.99 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 chess må være billigere dem siden de ikke er så store, og helle ikke subsidierer telefoner Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 siden chess har senket prisen til 1.99,- så blir det sikkert ikke lenge til netcom og telenor senker prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå