AfterGlow Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det folkefinansierte skrekkspillet vises endelig frem.Se det første klippet fra Friday the 13th: The Game Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 haha dette må jeg nesten bare skaffe meg Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Minner meg litt om Last Year som også er under Kickstarter utvikling. Last Year blir også multiplayer hvor 1 er killer og de andre er victims. Her blir det også masse snasent tenker jeg. Har blitt med å kickstarte Last Year, så blir gå å teste etterhvert. http://www.lastyearthegame.com Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Så langt mer interessert i Last Year Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Minner meg litt om Last Year som også er under Kickstarter utvikling. Last Year blir også multiplayer hvor 1 er killer og de andre er victims. Her blir det også masse snasent tenker jeg. Har blitt med å kickstarte Last Year, så blir gå å teste etterhvert. http://www.lastyearthegame.com Jeg ville ikke hatt så høye forhåpninger til det spillet , eller dette spillet (Hint: Illfonic). Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Det er jo også et tredje "80's slasher multiplayer" på vei som heter Dead by Daylight. Vet ikke hvem som var først ute, men det som nå heter Last Year er det første jeg personlig kan huske at jeg leste om.. Rettelse: Dead by Daylight er sluppet på Steam allerede. (For litt over en uke siden) Skal visst ha solgt bra, også. Endret 23. juni 2016 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jepp, kjøpte Dead by Daylight. Og så refunderte jeg det. Horribelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå