Gå til innhold

Intelli 3.0 eller 4.0 ?


Anbefalte innlegg

jeg har hørt fra de fleste som, hgar 4.0 at de helst vil bruke 3.0..

Vel, der er jeg uenig, jeg synes 4.0 er mye bedre å holde på, mer ergonomisk.

Hei min venn :) jeg sa de fleste jeg har snakka med.. :D jeg har ikke testa den..

Jeg gidder ikke påståd at det er dårlig fra min side.. men jeg føler man trenger ikke mer dpi enn intelli 3 leverer.. så lenge ikke musa mi klikker i kjappe bevegelser i cs så er jeg fornøyd.. jeg økte aimen så ****** mye i cs da jeg starta med den.. og underlag.. vettu.. jeg har ting som faktisk er like bra som func everglide og icemat.. bare lol og bruke det.. de er for små for meg.. jkeg bruker stor avstand for og snu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hørt fra de fleste som, hgar 4.0 at de helst vil bruke 3.0..

Vel, der er jeg uenig, jeg synes 4.0 er mye bedre å holde på, mer ergonomisk.

Hei min venn :) jeg sa de fleste jeg har snakka med.. :D jeg har ikke testa den..

Jeg gidder ikke påståd at det er dårlig fra min side.. men jeg føler man trenger ikke mer dpi enn intelli 3 leverer.. så lenge ikke musa mi klikker i kjappe bevegelser i cs så er jeg fornøyd.. jeg økte aimen så ****** mye i cs da jeg starta med den.. og underlag.. vettu.. jeg har ting som faktisk er like bra som func everglide og icemat.. bare lol og bruke det.. de er for små for meg.. jkeg bruker stor avstand for og snu

Goddagen! :)

 

Okey, skjønner :yes:

 

Selvom man sannsynligvis ikke merker så stor forskjell mellom 3.0 sine 800dpi, og 4.0 sine 1200, så er det jo ingen ulempe å ha den med mest dpi. Og som jeg har sagt før i andre innlegg, microsoft lager ikke nye produkter som er dårligere enn forgjengerne. Hvis folk ikke liker 4.0, er det sansynligvis mest fordi de ikke liker formen på musa. Jeg for min del synes formen er perfekt og digg :D

 

 

EDIT: hva bruker du som musmatte?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
jeg har hørt fra de fleste som, hgar 4.0 at de helst vil bruke 3.0..

Vel, der er jeg uenig, jeg synes 4.0 er mye bedre å holde på, mer ergonomisk.

Hei min venn :) jeg sa de fleste jeg har snakka med.. :D jeg har ikke testa den..

Jeg gidder ikke påståd at det er dårlig fra min side.. men jeg føler man trenger ikke mer dpi enn intelli 3 leverer.. så lenge ikke musa mi klikker i kjappe bevegelser i cs så er jeg fornøyd.. jeg økte aimen så ****** mye i cs da jeg starta med den.. og underlag.. vettu.. jeg har ting som faktisk er like bra som func everglide og icemat.. bare lol og bruke det.. de er for små for meg.. jkeg bruker stor avstand for og snu

Goddagen! :)

 

Okey, skjønner :yes:

 

Selvom man sannsynligvis ikke merker så stor forskjell mellom 3.0 sine 800dpi, og 4.0 sine 1200, så er det jo ingen ulempe å ha den med mest dpi. Og som jeg har sagt før i andre innlegg, microsoft lager ikke nye produkter som er dårligere enn forgjengerne. Hvis folk ikke liker 4.0, er det sansynligvis mest fordi de ikke liker formen på musa. Jeg for min del synes formen er perfekt og digg :D

 

 

EDIT: hva bruker du som musmatte?

Jeg stakk innom clasohlson og kjøpte en sånn skrivebordsunderflate (Svart)

(75 cm x 50 eller noe cm)

 

den er drit bra.. bruker iceskatez til intelli og det er superglatt.. jeg har konvertert

4 func surface brukerer til min type underlag :)

Lenke til kommentar
Jeg stakk innom clasohlson og kjøpte en sånn skrivebordsunderflate (Svart)

(75 cm x 50 eller noe cm)

 

den er drit bra.. bruker iceskatez til intelli og det er superglatt.. jeg har konvertert

4 func surface brukerer til min type underlag :)

31-1094-2 ?

Skrivebordsunderlag med underside av skumplast som gir en myk og behagelig skrivefølelse. Størr. 40x53 cm.
Lenke til kommentar
Jeg stakk innom clasohlson og kjøpte en sånn skrivebordsunderflate (Svart)

(75 cm x 50 eller noe cm)

 

den er drit bra.. bruker iceskatez til intelli og det er superglatt.. jeg har konvertert

4 func surface brukerer til min type underlag :)

31-1094-2 ?

Skrivebordsunderlag med underside av skumplast som gir en myk og behagelig skrivefølelse. Størr. 40x53 cm.

jepp det kan stemme :) takk skal du ha :)

 

huska ikke helt størrelse men den er uberstor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...