Gå til innhold

Intelli 3.0 eller 4.0 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får du diggere grep med den enn med mx500 eller intelli 3.0 ? og funker musa bra i cs ?

Grepet på MX500 og Intelli 4.0 er på en måte bra på hver sine måter. 4.0 er mer ergonomisk og deilig å holde på, mens MX500 er det lettere å på en måte skifte grep på. 4.0 er mer "klumpete", og MX500 er mye mer "stilren".

 

Det skal sies at Intellimouse 4.0 er betydelig mye lettere enn MX500.

 

Men Njaal var visst superskuffet og greier, den var visst hakkete i cs, les mer her.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Jeg har hatt intellimouse 4.0 nå i ei uke, og er utrolig fornøyd. Jeg bruker den med func 1030. Jeg tror nok det er den beste kombinasjonen.

 

Det med at den hakker i cs er bare tull. Jeg har ikke opplevd det. Musa fungerer fint i cs. Den reagerer som den skal og knappene er bare perfekt.

 

Skal du ha ny mus nå så kjøp intellimouse 4.0!

 

Forresten kan det bare sies at det nye scrolle-hjulet bare må prøves.

Lenke til kommentar
I forhold til pris da? Er det verdt å betale 359,- for intelli 4.0 + matte istenden for 399 for intelli 3.0 og icemat?

(på netconnection)

Jeg ville fremdeles kjøpt 4.0....eller det vil si jeg har jo fremdeles gjort det :)

For det er jo litt kjipt å kjøpe en "gammel" mus, da musmatten har mindre å si enn musa hvis du skjønner.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd 4.0 med Everglide Giganta matte?

 

Jeg og en kompis bestilte hver sin 4.0 nå, etter mye propaganda fra dere :)

Jeg sitter på en Func som er glimrende sammen med Intelli Optical 1.1 (og sikkert derfor 4.0 også), men han er litt i tvil om sin Everglide. Har endelig overtalt han til å prøve optisk, hehe.

 

(Bor ikke så nært hverandre, og gidder ikke reise dit for å teste med min mus i dag med mindre jeg må).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...