runegri Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei. Er det noen som har denne skjermen? Eller som har sett noen tester av den? Jeg har funnet en test av "lillebroren" til skjermen, L461, og den fikk god kritikk. Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg har lyst på skjermen. Så klart. [ Denne Melding var redigert av: runegri på 2002-02-26 11:04 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har eiso L365 og er spesifikasjonene lik denne så blir du garantert fornøyd. Er i alle fall meget fornøyd med min eizo. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hvis det er 16" versjonen du sikter til så har vi tre stykk på jobben. Det er i alle fall den beste LCD skjermen jeg har sett forløpig, veldig bra bilde fra alle vinkler. Vi har ikke DVI ledninger på jobben, så vi har ikke fått prøvd DVI enda. Når bildet er så bra med analog kabel så tør jeg nesten ikke tenke på hvor bra det med DVI. Jeg vil i alle fall anbefale skjermen på det sterkeste, den sorte versjonen ser også meget bra ut. Telcontar Lenke til kommentar
runegri Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Dette var jo hyggelig, så jeg kommer til å bestille en av disse. Har noen prøvd dem med spill/filmer? Skjermen er nemlig litt tregere enn L365, men jeg regner med at den er god nok. :smile: Takk for svarene! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har prøvd Ringenes Herre SVCD på Eizo 16" L465, kan ikke si at den hang etter på noen måte, filmen så meget bra ut på den skjermen. Telcontar Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Tenkte jeg skulle ta opp igjen denne tråden nå som hw.no hartestet skjermen. Har selv L565 og hvis menysystemet er det samme (ser på bildene at knappene er like hvertfall) så er jeg ikke enig i at det er spesielt tungvint. Man kan f.eks regulere lydnivå og lys/kontrast ved å trykke hhv. venstre/høyre og opp/ned pilene (trenger ikke gå via meny). På menyen er det i tillegg en morsom funksjon som lar deg se hvor lenge skjermen har vært på (kan f.eks brukes til å føre statistikk over pc-bruk (hvis skjermen er satt til å slå seg av (strømsparfunksjon)etter kort tids idling)). Er enig i at 8000,- for L465 er mye når L565 koster 8700,- Håper hwno kommer med test av L565 og Hyundai skjermen (på psdata) snart. ps: trodde ikke sorte skjermer kunne ha tco99? ifølge eizo.se har den det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå