Andly Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei. Jeg bare lurte på om dere som har E700, om lyden på sangene og slikt er altfor skarpe? eller veldig gode? jeg har alltid lurt på det...... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Lydene i menyene etc. er plagsomme og iriterende... (oops det var 2) desverre kan man ikke slå de av; du er da nødt til å ta på lydløs.... dårlig gjort Endret 24. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
g0b Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hmm, snakker du om ringetonene nå remerser? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 nei... ringetonene er vanlig samsung; superbe Lenke til kommentar
fukkjua Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Æsj! Går det seriøst ikke an å ta av de lydene uten å ta på lydløs? Dritt a.. Remerser, lurer på en ting jeg.. Folk har sakt at det IKKE er automatisk stor og liten bokstav på e700 når man skriver sms, men du sa at det gikk.. Hvem sier riktig? Har hatt lyst til å kjøpe e700 lenge nå, men jeg får alltid høre endel negative ting om den, sånn som nå.. Er redd for jeg angrer på kjøpet.. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg også! Men er det noen bedre mobiler som koster omtrent i samme prisklasse? Ser veldig på mobiler nå.. Har ca 4000kr..... Lenke til kommentar
fukkjua Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg.. Har veldig lyst på en clamshell telefon men vet ikke hvilken jeg skal ha.. Noen forslag?? Synes det virker som det er for mange negative ting med e700... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg har sett noe rart! viss dere gidder å gå inn på www.utenabonnement.no,søker "e700" , se på det bilde av silver utgaven !!! er jo ikke likt det som vises på andre websider! er det slik den ser ut i silver,vet ivertfall jeg hva jeg skal ha! Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det er ikke no pes med de lydene du ikke kan slå av, venner deg til det.. Men det er helt klart ikke gunstig.. Det er liksom bare så merkelig at Samsung ikke har lagt ned 2 kalorier ekstra i å lage en funksjon som gjør at de kan slås av. Virker som det er gjort med overlegg. Hadde en kamerat som kjøpte Samsung T100 da den kom, den var det jo også slike merkelige mangler ved, men da han ringte Samsung support kom det bare kontante nei-svar på om de hadde tenkt å gjøre noe med det.. Det stemmer også at det ikke skilles mellom stor og liten bokstav når en skriver SMS, ikke no pes det heller, men heller ikke gunstig.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 utrolig plagsomt med sånne småfeil på en mobil til 4000kr det kan da umulig være værken dyrt eller vanskelig å legge inn en funksjon som gjør at du kan skru av disse "meny-lydene" Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Som sagt; må være en overlagt handling fra Samsungs side.. Ikke så mye å gjøre med det - foreløpig. Men de små manglene ødelegger ikke mitt helhetsinntrykk av telefonen. (Veldig bra for øvrig) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det e no bare en bagatell... du blir vant til d. ( er veldig positiv i dag ) Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mhm... fornøyd med den jeg også.. noen som vet hvordan man kopierer url fra en melding til wap? det må man gjøre f.eks når man bestiller en ringetone fra www.boomi.no Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg også! Men er det noen bedre mobiler som koster omtrent i samme prisklasse? Ser veldig på mobiler nå.. Har ca 4000kr..... eh.. hva vil du ha? noen kjappe ideer: nokia 6600,7250,6220 siemenss st55, motorola v600,e365 motorola v600 er nok en meget meget sterk konkurent: her er litt info se her Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) jeg har sett noe rart! viss dere gidder å gå inn på www.utenabonnement.no,søker "e700" , se på det bilde av silver utgaven !!! er jo ikke likt det som vises på andre websider! er det slik den ser ut i silver,vet ivertfall jeg hva jeg skal ha! eh... du kan faktisk (utrulig nok) se samsung e700 silver på www.samsung.se/no som dere ser er forskjellen at Silver er sølv der e700-indigo blue er blå :thumbup: ps. viste dere at den kommer i rød, sølv, blå???????? Endret 26. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Andly Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 remerser: Hadde iallefall tenkt på clamshell mobil,bra kamera(...)(Hørte det med Samsung-brikken tøft ), helst fint utsende, "litt" funksjoner(trenger ikke nødvendigvis mp3 spiller) og, ja ca verdi 4000-5000kr.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 var ikke det jeg mente!!! jeg vet da at den er i sølv og blå, men på utenabonnement.no er altså den i sølv MED sånn speilramme rundt det utvendige displayet! de bildene du viste meg er altså ikke likt det bilde innpå den siden jeg har vert. you see? Lenke til kommentar
Jori Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei. Jeg har E700,men er ikke så fornøyd må jeg si.. Hatt SGH T100 Og S300... Hadde S300 hatt MMS og kamera så hadde jeg behold den... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) var ikke det jeg mente!!! jeg vet da at den er i sølv og blå, men på utenabonnement.no er altså den i sølv MED sånn speilramme rundt det utvendige displayet! de bildene du viste meg er altså ikke likt det bilde innpå den siden jeg har vert. you see? hva snakker du om? mener du e710/715??? (den har blitz men mindre utvendigskjerm) vet at dette er et bilde av en t-mobile versjon men fant ikke et bedre bilde orginalen er så godt som indentisk EDIT: *går inn på utenabonnement.no* fant d bilde du tenker på... det kan godt bare være lysforholdene som gjør dette synlig... tror ikke e700 kommer med de "blanke stål" detaljene Endret 28. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 NEI!!! jeg mener ikke det heller! sammenlikn bildet av e700 silver på utenabonnement.no OG et annet sted! de ser ikke like ut på bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå