Gå til innhold

Diskettstasjon søker etter diskett

bleidd

Anbefalte innlegg

Har ikke installert noen spesielle programmer i det siste tror jeg, men nå har diskettstasjonen min begynt å søke etter en diskett med jevne mellomrom.

Lager en liten, irriterende dobbel-klikkelyd.

Tidligere har den kun søkt ETTER at jeg har trykket på "a:" ett eller annet sted.

Noen som vet hvordan jeg kan stoppe denne automatiske søkingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Nav2003, men det har jeg "alltid" gjort, mens dette problemet med klikking er rundt en uke gammelt...

Finner ikke noe spesielt i options.

LiveUpdate kjører en gang i uka eller noe sånt. Kan dette være en ny funksjon som følge av en oppdatering da?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nope. Men avinstallerte Norton 2003. Da forsvant det. Så installerte jeg Norton 2004. Så var det tilbake. Så jeg vet hva det er, men ikke hvordan jeg får det bort.

Er så fornøyd med Norton ellers at det ikke blir aktuelt å bytte. (Ja dyrt er det jo også).

EDIT: typo

Endret av bdd
Lenke til kommentar

Hei!

Fant løsningen!

Norton Anti Virus var årsaken til uvesenet. Gikk inn på => konfigurasjonsredigering => felles innstillinger og la til A:/ på utelatelseslisten

BINGO!

Kan også skru av sanntidssøkingen, men det er kanskje litt risikabelt??

Lenke til kommentar
men herregud... hvor tåpelig av symantec er det å sette NAV til å kjøre sanntidssøk på A:\ ??!!!!

nei... NAV har tapt seg.

*kose med norman antivirus lisensen*

Ingen andre som har rapportert liknende problem

Så slutt med det der fjortisstullet om at "det jeg har er best, og det jeg mener er best det ER best. Jeg har rett og alle andre som mener noe annet har feil".

Bruker selv NAV og er fornøyd med det. Norman er sikkert like bra, men det har seg nå sånn at jeg kjøpte en NAV lisens, og har ikke sett grunn til å bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...