bleidd Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har ikke installert noen spesielle programmer i det siste tror jeg, men nå har diskettstasjonen min begynt å søke etter en diskett med jevne mellomrom. Lager en liten, irriterende dobbel-klikkelyd. Tidligere har den kun søkt ETTER at jeg har trykket på "a:" ett eller annet sted. Noen som vet hvordan jeg kan stoppe denne automatiske søkingen? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du har ikke et antivirus program som kanskje sjekker floppy stasjonen jevnlig? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Bruker Nav2003, men det har jeg "alltid" gjort, mens dette problemet med klikking er rundt en uke gammelt... Finner ikke noe spesielt i options. LiveUpdate kjører en gang i uka eller noe sånt. Kan dette være en ny funksjon som følge av en oppdatering da? Lenke til kommentar
zorry Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei! Har det samme problemet. Fant du noen løsning? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Nope. Men avinstallerte Norton 2003. Da forsvant det. Så installerte jeg Norton 2004. Så var det tilbake. Så jeg vet hva det er, men ikke hvordan jeg får det bort. Er så fornøyd med Norton ellers at det ikke blir aktuelt å bytte. (Ja dyrt er det jo også). EDIT: typo Endret 22. desember 2003 av bdd Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 sjekk norton sine sider.. helt sikkert andre som har lurt på det samme. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har du HP maskin? Har en venninne som har samme symptom som deg. Dobbeltklikkelyd ca. hvert 5. sekund. Ufattelig irriterende for meg som er vant til en datamaskin med en lav suselyd som jeg bare hører om jeg konsentrerer meg. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvis du var i nettverk med noen kunne det vært noe som jeg og noen kompiser gjorde på skolen, vi satte sharing på diskettstasjonen og når noen andre satte seg på pcen så fikk vi pcen til å lete etter disketter gjennom nettverket. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 du kan vel konfigurere antivirusprogrammet ditt til og ikke søke på a:? Lenke til kommentar
zorry Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei! Fant løsningen! Norton Anti Virus var årsaken til uvesenet. Gikk inn på => konfigurasjonsredigering => felles innstillinger og la til A:/ på utelatelseslisten BINGO! Kan også skru av sanntidssøkingen, men det er kanskje litt risikabelt?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 men herregud... hvor tåpelig av symantec er det å sette NAV til å kjøre sanntidssøk på A:\ ??!!!! nei... NAV har tapt seg. *kose med norman antivirus lisensen* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 men herregud... hvor tåpelig av symantec er det å sette NAV til å kjøre sanntidssøk på A:\ ??!!!! nei... NAV har tapt seg. *kose med norman antivirus lisensen* Ingen andre som har rapportert liknende problem Så slutt med det der fjortisstullet om at "det jeg har er best, og det jeg mener er best det ER best. Jeg har rett og alle andre som mener noe annet har feil". Bruker selv NAV og er fornøyd med det. Norman er sikkert like bra, men det har seg nå sånn at jeg kjøpte en NAV lisens, og har ikke sett grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå