Erlend82 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei! Jeg bor for tiden i Berlin, men har tenkt meg hjem til jul. Leser her paa forumet at det lönner seg aa kjöpe mobil fra tyskland. Noen som har noen gode nettadresser? Er det mye aa spare? Tenkte meg en Samsung E-700... Er det vanskelig aa faa norsk spraak paa denne? Kan gjerne kjöpe for andre ogsaa. Mail til [email protected] Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det er vel bare å flashe den til Norsk på en butikk i Norge tror jeg..!! KOster vel ikke mer enn ca 200-300 kroner..! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 noen gjør det gratis Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sist jeg sjekket i tyskland, var det ikke noe særlig å spare. Men de har noen modeller som ikke finnes i Norge. Har ikke sjekket noen tyske nettsteder.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det er først og fremst på nettsteedene det er penger å spare... det beste er at mange sender telefonene GRATIS til norge Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noen tips på gode nettsteder? Noen du har prøvd å handle fra? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 www.ktfw.de billig og bra... de liker oss normenn siden vi totalt tømte lagrene ifjor sommer... så det er gratis frakt Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 www.ktfw.debillig og bra... de liker oss normenn siden vi totalt tømte lagrene ifjor sommer... så det er gratis frakt Er disse noe og stole på altså?Jeg har tenkt til og kjøpe se z600 og den var ganske rimelig der...Så ut som om de hadde den på lager også. Går det ann og få den i oppkrav?Hva med toll? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) ved kjøp av mobil hos ktfw, er det slik at det er prisen uten VAC man betaler, for så å legge på 24% norsk skatt? dette er forresten min post 500 Endret 24. november 2003 av arehei Lenke til kommentar
adale Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bare en hundrings aa sare i forhold til mpx.no. Da slipper du toll-forsinkelser ogsaa. Finner noen derimot en nettbutikk som selger den paa en maate som vi slipper moms, saa si ifra.. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Hvis det er gratis frakt til Norge fra ktfw.de, er det jo ikke no stress aa kjöpe derfra. Ellers er jo jeg toll- og fraktfri jeg ogsaa... Finner ikke e-700 paa ktfw.de naa, men holder utkikk de neste dagene. Finner den til ca. 400€ paa kelkoo.de uten abo. - og det er vel omtrent det samme som vi klarer aa presse lefdal ned i via mamoz.no. For aa faa tilbake moms maa jeg vel ha värt i landet under 24 t eller noe? Noen som vet? Saa endel modeller som ikke har kommet til Norge ennaa - saa vidt jeg vet. SE z600, LG-telefoner, panasonic x70, osv. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Sharp gx10i inkl moms € 356,64 ca. NOK 2600 Noen som vet noe om den? http://www.e-bug.de/cgi-ssl/preise.cgi?fil...gast&artnr=8640 Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan sender den og hvordan betaler man? Oppkrav, forskudd? Lenke til kommentar
dale Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan er det med språk og slikt, er det mulighet for norsk språk på de telefonene man kjøper fra f.eks tyskland eller er de i "mid Europe" versjon? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvordan sender den og hvordan betaler man? Oppkrav, forskudd? Det kan du velge. Oppkrav tar lenger tid, mens forskudd er raskere. Lenke til kommentar
jac Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Billigste i Tyskland jeg kan finne er 364,50 EURO. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Fant du Samsung E-700 til 364 €? Hvor da? Har sendt mail til en del nettbutikker naa. Promarkt.de har tydeligvis momsfradrag, men de har saa höy pris at det ikke lönner seg ennaa (440€). Ellers kan jeg nevne at aircom.dk om ca. 14 dager begynner aa sende til utlandet. Mulig dette ikke inkluderer norge - det maa evt. undersökes. Dere som stemmer sv og sp kan jo ogsaa revurdere deres standpunkter. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hvordan er det med språk og slikt, er det mulighet for norsk språk på de telefonene man kjøper fra f.eks tyskland eller er de i "mid Europe" versjon? Ingen har norsk spraak, men etter hva jeg forstaar kan den flashes billig eller gratis i norge. Noen som vet hvor det kan gjöres gratis? Lenke til kommentar
jac Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Bruk denne så finner du det: http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp?such...rt=preis&page=2 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) hei! her er en side der du kan sammeligne priser på alt mulig i tyskalnad, også mobil telefoner. http://www.guenstiger.de/ sist jeg sjekket var det billigere der, enn det var hos kelkoo.de obs.... var litt sein der. Endret 26. november 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå