Tempu Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei Jeg bare lurer på hva det ski trikse spillet heter, som ble laget til ps2 for en stund siden? Hvis noen av dere har spilt det, så setter jeg pris på om dere slenger inn en kommentar oxo. Så fikk jeg høre av en folka på ram&rom at det kom et nytt ski spill før jul, men han var så opptatt bla bla, uansett han sa ikke hva det het. Jeg har sett i noen magz og litt sånn men har ikke sett noen/noe om spillet. Har noen av dere hørt om det? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hmm skal finne title nå jeg... jeg har sett det skjønner du... *leter* ... ... ... here you go tempu http://206.170.35.196/madtrix/main.html Jonny Moseley Mad Trix ikke solgt særlig mye tror jeg, men liker du det, så liker du det Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kommer forøvrig 2 nye ski Hopp simulatorer nå også... Lenke til kommentar
Tempu Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 borse som.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå