Gå til innhold

PowerColor Radeon 9800 PRO vifte


FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er det mulig å sette på hvilken som helst 80x80mm vifte?

Burde jo definitivt være mulig det. Finn en maskin-skrue og en mutter også sklir du skruen inn i renna på kjøler'n, setter på vifta og setter på mutter'n. Ville definitivt vurdert noe annet enn Zalman-vifta - den er jo oppgitt til 20dB på 5V. Kjøp heller en 12dB Papst og sett den på 7V - da snakker vi om stillhet.

Lenke til kommentar
Det er å anbefale å bruke vifta på heatpipen. Sett den på 5V, så er den stille og deilig :love:

 

Vet ikke helt hvor crappy vifta som følger med er, men er neppe blant de beste... du kan jo ha den på til den begynner å slite. Eller stikk hodet inn i PCen og hør om den bråker.

5V?? skjønner ikke åssen man endrer V og sånn jeg, kople og spill er meg (plug and play)

Lenke til kommentar
Det er å anbefale å bruke vifta på heatpipen. Sett den på 5V, så er den stille og deilig  :love:

 

Vet ikke helt hvor crappy vifta som følger med er, men er neppe blant de beste... du kan jo ha den på til den begynner å slite. Eller stikk hodet inn i PCen og hør om den bråker.

5V?? skjønner ikke åssen man endrer V og sånn jeg, kople og spill er meg (plug and play)

Zalman vifta kobber med to tilkoblinger én på 12V og én på 5V så du trenger ikke bekymre deg - det er Plug 'n play i massevis ;)

Lenke til kommentar

Er vel en fin ordning det da. Kortet ryker 1 gang pr mnd og du få da nytt kort tilsendt fra butikken du handlet i. Etter hvert som tiden går så sender de ut ett nytt kort fast den 14 i hver mnd siden de vet at viften ryker den 16.

 

Etter en stund har de ikke den modellen du har på lager lengre og de må sende deg en nyere og bedre utgave av kortet. Så da har du alltid et nytt kort som alltid er det nyeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...