Yallis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heh, jeg vet ikke om det bare er meg, eller om dette kanskje er en kjent sak, men da jeg skulle avlegge php.net en visitt for å konsultere litt med dokumentasjonen fikk jeg meg en god latter... Parse error: parse error, expecting `')'' in /local/Web/sites/phpweb/include/layout.inc on line 29 Fatal error: Call to undefined function: make_image() in /local/Web/sites/phpweb/index.php on line 117 Må jo medgi at dette er en smule ironisk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Microsoft bruker _masse_ programvare fra andre produsenter, samt at dei har linux-servere... er det bedre? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det kan jeg ikke akkurat huske å ha sagt, php.net kjører vel på Apache HTTPd, og siden PHP Group ikke lager Apache er de vel like gode. Ikke det at jeg skjønner hva Microsoft har med saken å gjøre, jeg ville jo bare legge frem en små-artig anekdote, men der bommet jeg visst. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå