Tjohei Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Devil May Cry var et av spilla som nesten fikk meg til å kjøpe PS2 for en stund siden. Men jeg endte altså opp med XBox (angrer ikke), og jeg lurer på om det fins noen XBox-spill som kan fungere som en "erstatning"? Det kule i DMC er jo at man velger et "move" ikke fordi det er så utrolig bra, men fordi det ser så innmari kult ut. Spilte litt Two Towers i går, og der hadde du litt av det samme, når Aragorn sparker en ork overende og stabber sverdet ned i'n. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Genma Onimusha, var litt som en forgjenger til DMC, og er utrolig fett... Er på salg på gamesmix.com til sånn 200 kr, tror jeg. Kjøp det! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 vent til prince of persia kommer det er helt rått, høyt tempo, genial enkel styring, ville slåsse sener. runna det i går foresten Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Takker for tips. Er det noen som har prøvd LotR: Return of the King? Skal jo være bedre enn Two Towers på de fleste områder, og så har den cooperitive, da. Hva med Otogi? Eller Buffy 2? Endret 24. november 2003 av Tjohei Lenke til kommentar
redflame Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ja her er da otigo anmeldt da fikk bra karakter da http://pub.tv2.no/TV2/sone2/spill/anmeldel...ticle134866.ece Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Otogi ble for asiatisk for meg Buffy er for repetivt... Genma Onimusha og Atter en Konge ville jeg skaffet meg om jeg var det, skal kjøpe atter en konge etter å ha sett filmen... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Stemmer det du sa om Otogi og buffy. Gav de opp for flere månder siden. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Otogi ble for asiatisk for meg Buffy er for repetivt... Genma Onimusha og Atter en Konge ville jeg skaffet meg om jeg var det, skal kjøpe atter en konge etter å ha sett filmen... Ja det blir lissom for japansk lissom, litt for mye sega, skjønner hva du mener der gitt : Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har ingen problemer med asiatisk, så jeg synes settinga på Otogi virker kul. Jeg vet også at det har fått gode omtaler, så det jeg egentlig lurer på er om det er noen skikkelig kule moves. Sånn som i DMC, hvor Dante bruker sverdet til å slenge en sånn "puppet" opp i lufta og peprer'n full av bly mens den blir hengende i lufta. Det er ikke et supermove som er så mye bedre enn alle andre. Man bruker det fordi det ser kult ut. Er det noen slike Otogi eller noen andre? Jeg kunne nesten tenkt meg å kjøpe Two Towers bare på grunn av det stabbet til Aragorn... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ja, det er mange sånne kule moves i Otogi. Det kuleste er når man hopper opp og kjemper med sverd mens man på en måte flyter i luften, med masse effekter rundt deg, og man bare kutter og hakker, aah, vill kos litt Matrix-aktig, men akk! asiatisk :/ Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ... aah, vill kos litt Matrix-aktig, men akk! asiatisk :/ Største problemet er at det er vanskelig å få tak i, og der man finner det er det dyrt... Er litt spent på hvor gøy Ninja Gaiden blir også. Så en filmsnutt med en løk som spilte som ikke hadde greie på det, så da så det ikke så bra ut, men jeg tror ikke det er representativt. Forresten, noen som har testa det nye Legacy of Kain? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det kuleste på Otogi er nåe du lader opp supertriks. Når du slipper knappen suser det en diger rød drage som flasker gjennom alt! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Legacy Of Kain ser ikke så dumt ut, men jeg hører nesten utelukkende bra ting om Prince Of Persia: Sands Of Time. Vet ikke om det er en DMC-lookalike, men jeg fikk gåsehud langt oppover ryggen av traileren. http://www.gamershell.com/search?q=legacy+kain http://www.gamershell.com/search?q=sands+time Lenke til kommentar
redflame Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Legacy Of Kain ser ikke så dumt ut, men jeg hører nesten utelukkende bra ting om Prince Of Persia: Sands Of Time. Vet ikke om det er en DMC-lookalike, men jeg fikk gåsehud langt oppover ryggen av traileren. http://www.gamershell.com/search?q=legacy+kain http://www.gamershell.com/search?q=sands+time he he , ja jeg anbefaller virklig dette spillet, jeg har begynt å bli kresen med åra når det gjelder spill ,men er nødt til å bøye meg i støvet for den jobben ubisoft har gjort med dette spillet, det er bare helt genialt. tøffe slåsse kamper som går hurtig unna(ikke så avangsert kansje, men mer en bra nok) helt genial styring går ikke ann og ikke like den man har 110% kontroll etter 15 min spill(denne står det respekt av)litt knoting med å finne ut av hvor man skal , men ikke vansklig, og ikke minst mulighet for å sple tilbake i tid hvis man driter seg!!! Anbefaller dette ja. NB! spillet er litt kort kansje da tar ca 8-10 timer og runne Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prince of persia er dritt kult Ninja Gaiden skal jo være ganske kult, men vet ikke helt når det kommer. Noen steder står det desember noen april Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Lurer på om jeg ikke skal vente på Ninja Gaiden. Så akkurat den nyeste trailer'n (trailer 4 på gamespot, vet ikke hvor ny den egentlig er), og det så jo dritkult ut. Kunne virke som en blanding mellom Otogi og Prince of Persia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå