ch3650 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Skulle egentli ha e700 men den ble desverre forsinket så nå får jeg en LG i da så da lurte jeg på om det er noen som har erfaringer med den?? Bra? Hvor mange meldinger kan man ha?? Hvor mange bilder?? Skjermene?? Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har hatt LG's G7100 til test her et døgn. Mine teorier er at telefonen er knall å bruke. Det eneste jeg har å sette figern på er at minnet kunne vært bedre. Hadde også litt lite lyd i telefonen. Fant ut da jeg hadde levert den tilbake at det hadde skyld i att plasten som beskyttet telefonen også lå over "høyttaleren", så... Ellers er telefonen kjempegrei, og har et par flott skjermer. Gode lyder (32 spors polyfoni) og så videre... Var heller ingen problem å koble den til via IR til data. Hilsen Arnt P A - Lykkelig eier av Nokia 6600 Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Har hatt LG's G7100 til test her et døgn.Mine teorier er at telefonen er knall å bruke. Det eneste jeg har å sette figern på er at minnet kunne vært bedre. Hadde også litt lite lyd i telefonen. Fant ut da jeg hadde levert den tilbake at det hadde skyld i att plasten som beskyttet telefonen også lå over "høyttaleren", så... Ellers er telefonen kjempegrei, og har et par flott skjermer. Gode lyder (32 spors polyfoni) og så videre... Var heller ingen problem å koble den til via IR til data. Hilsen Arnt P A - Lykkelig eier av Nokia 6600 Det var godt å høre! Men hvor mange meldinger og bilder kan man ha på den da?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 den kan lagre 100 korte meldinger og den har 1.3 mb med minne (utrolig nok MINDRE en SE z600 :grine: ) Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Har fått min LG nå er stooooooooooooooooooor fornøyd!! Vil se på den som en stor konkurent til E700... Anbefaler den sterkt!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Den avataren der er rimelig drøy! Er en død person jo. Jeg syns du burde bytte! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 utrolig smakløs avatar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Enig....bare sjå kor den kjem ifrå....rotten.com...huff HUFF HUFFFF Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 utrolig smakløs avatar JAJA!! Roned nå... Tilbake til topic!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg så den ikke... ihvertfall er ikke en "hund" som det stor voff under så smakløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå