Gå til innhold

Club3D klar med XGI-baserte kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3Dfx hadde ikke mer enn 4 GPU-er på et kort.

Voodoo 5 - 4500 hadde 1stk VSA-100 GPU

Voodoo 5 - 5500 hadde 2stk VSA-100 GPU'er

Voodoo 5 - 6000 hadde 4stk VSA-100 GPU'er

Hver GPU hadde 64MB minne hvis jeg ikke husker helt feil.

Arkitekturen til VSA-100 brikkene hadde støtte for opp til 32stk VSA-100 GPU'er, men det kom vel aldri noe med mer enn 2stk GPU'er ut i butikkene.

Lenke til kommentar
Som det er skrevet på tomshardware kommer disse kortene til å være 50$ billigere enn topp kortene til Nvidia og Ati.

Husk at dette er et beta kort med beta drivere...

Joa, korta som Tom testa var beta kort, men nå har jo Club3D lansert korta, og da kan det ikke være beta lenger. Selvfølgelig er det ikke umulig at det er beta drivere da... :roll:

Jeg er enig i at disse korta nok kommer til å bli mye bedre om et halvt års tid, men hva skal XGI leve på i mellomtida? Noen klapp på skuldra forer ikke sultne barn, for å si det sånn, og hvem av dere kommer til å kjøpe det kortet her før det er blitt "bra nok"?

Lenke til kommentar

Tja gudene vet sikkert ikke noe. Men det JEG vet at så sant prisen er respektabel på dette grafikk-kortet så skal jeg pine meg kjøpe det uten å ten ke meg om en halv gang en gang Jeg renner over av tiltro til disse folka, og som en annen bruker sa det, noen må jo være med å støtte, og denne noen kan likegodt bli meg.

Lenke til kommentar
Jeg renner over av tiltro til disse folka, og som en annen bruker sa det, noen må jo være med å støtte, og denne noen kan likegodt bli meg.

Bravely spoken! Fint at du tar ansvar! Si i fra når det funker stabilt og bra, uten masse bugs i div. spill. Så kommer jeg etter. ;)

Lenke til kommentar
Bravely spoken! Fint at du tar ansvar! Si i fra når det funker stabilt og bra, uten masse bugs i div. spill. Så kommer jeg etter. ;)

Ah, den søte smaken av sarkasme :) Men joda, jeg skal nok si ifra når det funkre jeg, vær du sikker. Venter bare på at det faktisk blir sluppet. Det kan jo fort ta sin tid, siden dette har vært lot innlednin gsvis siden september at det skulle komme da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...