RAPTORR Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg kan si at nivdia er ikke bedre en radioen jeg har et fx 5900 256 ddr golden sampleog for si det sån er ati bye bedre nivdia har du set på korta dems dem er en halv meter lange kort og lager støy jeg syns ati er bedre jeg skal gi ****** i ati og nivda neste gang jeg skal oppgradere da blir det sikkert xgi Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg skal ordne skjermkort greiene idag. Gdder ikke å gå for samme kort (altså PowerC. 9800PRO) også kjøpe med skjermkortvifte itillegg, som vil koste rundt 400,-. Ender opp med at jeg klarer å fucka opp hele skjermkortet når jeg skal montere vifta. og dermed både miste garantien og 3400,- rett i dass. Går heller for å kjøpe et Hercules 9800nonpro kort til samme pris. Da vil jeg få et kort jeg ikke trenger å måtte stresse med å skifte skjermkortvifta på. Og kan evt. bare flashe den opp til et pro kort når jeg føler for det... Enig med at det er bedre løsning? PS: beklager for bad norskskriving, orker ikke rette på Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Begynner og lure på om jeg er den eneste som ikke har hatt problemer med denne vifta jeg Uansett, kortet har fungert så feilfritt på den OC jeg har i siggen siden begynnelsen av måneden nå. Har ikke prøvd COD for når jeg installerte og skulle spille kom det " 2 sound files missing" så det kan være jeg får problemer der. jeg er hvertfall fornøyd med kortet. Husk det er nesten blitt en uskreven regel (en norm) å bytte orginal kjølerne på alt du får til Pc, for de fleste duger ikke (med untak av Nvidia gfx produsentenes selv designede kjølere, Noe Ati folket er tregere med ) Forresten så behøver du ikke punge ut for en stor heatpipe løsning, selv om dette kanskje er å anbefale, det duger kjempe fint med en Vantec Iceberq 4 gpu kjøler. Mvh bugbear Edit: Ja det er en fin ordning det, Forman husker jeg gjorde det samme. Men han byttet fra sapphire til hercules, men så byttet han til Nvidia 5900 etter det igjen da... Men det gikk fin å flashe hercules kortet. Endret 26. november 2003 av bugbear Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kan iallefall legge til at vifta på mitt PowerColor Radeon9800 Pro stoppet å gå etter ca. 2 måneder. Kortet er nå fullstendig dødt, og skal returneres i dag... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kan iallefall legge til at vifta på mitt PowerColor Radeon9800 Pro stoppet å gå etter ca. 2 måneder. Kortet er nå fullstendig dødt, og skal returneres i dag... Min varte også 2 måneder, men kortet funker fortsatt gulle godt Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg sliter med Gecube her, hopper plutselig ut av spill. kan det være de nye driverne fra omega? må nok kjøpe en bra vifte løsning tildette kortet og Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bytt til NVIDIA!! Mindre feilprosent blandt kortene som blir lagd med NVIDIA brikke... alle VET at ATI har stor feilprosent!! Troll. ikke mate trollet nå da _ Thorsan Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Flamere. Kjøpe en GPU-vifte til PowerColor-kortet da. Jeg handlet meg en Vantec-vifte med horelys, og det fungerte overmåtes bra uten for mye støy. Endret 1. desember 2003 av captzalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå