Truman Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 www.mjnews.us tipper denne siden kommer til å bli "litt" utsatt for hackere. Spesielt når han skriver: "..For that reason, I have set up this website to serve as a source of official communications on my case. Any statement that does not appear on this website must be considered unauthorized. ..." En invitasjon for hackere å forandre på innholdet. Jeg er ingen hacker, men det kan late til at serveren ikke er veldig godt konfigurert. Ekstremt enkelt å finne ut OS/webtjener-versjon. I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen: www.mjnews.us/manual Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ikke lenge før denne sida er full av photoshop-redigerte pedo-bilder med Mikkel Jakksønn på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen:www.mjnews.us/manual Flott, akkurat det jeg trengte! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen:www.mjnews.us/manual Jeg synes det var hyggelig gjort jeg. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Se på det positive i det: Fyren bruker ihvertfall GNU/Linux. Det må være det smarteste han har gjort på mange år Lenke til kommentar
jasco Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Mæææhæhæhæ. Classic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå