knutby Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 annonym sier: masse mas da vel annonym sier: ? loffelur sier: ja annonym sier: du nå stikker jeg å dusjer så...hade! loffelur sier: skitten renner... loffelur sier: grønn damp stiger... loffelur sier: tapeten vrenger seg... loffelur sier: dusjforhenget synker sammen... loffelur sier: far kommer inn... loffelur sier: og faller på gulvet... loffelur sier: far smelter... loffelur sier: Som den grønne tapeten... loffelur sier: Huset rører på seg... loffelur sier: På vei til byggmakker... loffelur sier: Stopper det å spiser is... loffelur sier: Hus liker is... loffelur sier: Ikke jeg... loffelur sier: For jeg er helt normal... loffelur sier: Inni dusjen klamrer kay seg til tissen... loffelur sier: Han mister taket... loffelur sier: Og faller i sluket... loffelur sier: I tarmens sluk... loffelur sier: Renner kay... loffelur sier: Etter 5 minutt kommer kay ut... loffelur sier: Av fars anus... loffelur sier: Men så må han le... loffelur sier: Siden huset kom... loffelur sier: Og trokka på far.. loffelur sier: Huset velter seg... loffelur sier: og tarmgassen velter ut... loffelur sier: rett i nesehåret på kays hår... loffelur sier: Neste dag på kay på do... loffelur sier: På badet får han lyst til å dusje... loffelur sier: Det gikk så bra i fjor loffelur sier: på do... loffelur sier: Det gikk på do... loffelur sier: på do... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prestasjonsangst? Nei'a, var et fint lite dikt om tarm og sånt det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Schtilig og råttent! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 fiks litt på det, sånn at du får det i diktform, ikke "msn-logg-form" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå