svennand Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Thermaltake Xaser III aluminium på microplex.noellers så har de stort utvalg av kabinetter der! ta en titt:) Har sett der, men syntes ikke de er så store jeg da jeg har det... er større enn midikabinett! har størrelsen til bigtower nærmest bortsett fra at det har bare 4 plasser i front (til gjengjeld mange 3,5" interne slot'er) er veldig fornøyd med mitt.. kvalitet hele veien! geniale løsninger med kjøling, medfølger 7 stillegående vifter (med reostat...) kabinettet er rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
above Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 store og gode kabinetter koster nok mer en 1700 spenn. I hvert fall om du vil ha større en chieftec big tower. Om du ikke skal anlegge badebasseng eller villa inni kabinettet har du strengt tatt ikke bruk for noe mer. Du får heller finne deg 2 rimelige midi tower. Sviese de sammen og bruke de som ett. Kan du komme med link til de?? Men ikke til midi tower : Lenke til kommentar
above Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Noen som har peiling på en utrolig bra side med kabinetter osv?? Jeg er lei microplex og de andre vanlige.. Takker for svar Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kjøp deg image&shapetevh du store og billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå