Gå til innhold

Nytt stort, fansy kaninett

Anbefalte innlegg

Halloen.

Jeg har tenkt meg et nytt, stort (velldig stort) fansy kabinett som ikke skal koste mer enn ca 1700 kr. :woot: Lurte derfor på om dere kunne anbefale meg noen kabinetter og gjerne komme med link????

Håper på gode svar :yes:

Tusen takk for all hjelp

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I&S på microplex? Dei er veldig store. Prisane har og nettopp blitt halvert.

Har tittet på de en god stund og tenkte en periode at jeg skulle kjøpe et slikt, men til det gamle kabinettet som jeg har kjøpte jeg for en stund siden 5 80mm kabinett vifter og kald katode... Og da visst jeg kjøper et slikt kabinett som det er jo alle de tingene bortkastet :roll::roll:

Lenke til kommentar
Thermaltake Xaser III aluminium på microplex.no

ellers så har de stort utvalg av kabinetter der! ta en titt:)

Har sett der, men syntes ikke de er så store jeg da :roll:

Hva skal du med et større kabinett? Har du tenkt å bruke den som garasje... :D

Skal du ha noe større enn vanlige towers så må du titte litt på serverkabinetter, et eksempel er Chenbro Servertower m/dør, Sort som koster litt mer en det du nevnte men er verd en titt.

Du går motsatt av det trenden gjør, du vil ha det større (skjønner ikke pointet) mens massen vil ha det mere kompakt.

Et stort tower krever også flere vifter for å opprettholde luftstrømmen sammenlignet med et lite tower.

Folk vil gjerne ha noe som de kan ta med på LAN uten å bruke kranbil.

At PC'en får en høy WAF-faktor kommer også godt med om den andre kjønn befinner seg i huset.

En løsning som tar opp unødvendig plass er heller ikke ønskelig på mitt skrivebord.

For min del så følger jeg trenden når den har noe fornuftig for seg og derfor kikker jeg heller litt på noen mini-ITX løsninger.

Lenke til kommentar
Thermaltake Xaser III aluminium på microplex.no

ellers så har de stort utvalg av kabinetter der! ta en titt:)

Har sett der, men syntes ikke de er så store jeg da :roll:

Hva skal du med et større kabinett? Har du tenkt å bruke den som garasje... :D

Skal du ha noe større enn vanlige towers så må du titte litt på serverkabinetter, et eksempel er Chenbro Servertower m/dør, Sort som koster litt mer en det du nevnte men er verd en titt.

Du går motsatt av det trenden gjør, du vil ha det større (skjønner ikke pointet) mens massen vil ha det mere kompakt.

Et stort tower krever også flere vifter for å opprettholde luftstrømmen sammenlignet med et lite tower.

Folk vil gjerne ha noe som de kan ta med på LAN uten å bruke kranbil.

At PC'en får en høy WAF-faktor kommer også godt med om den andre kjønn befinner seg i huset.

En løsning som tar opp unødvendig plass er heller ikke ønskelig på mitt skrivebord.

For min del så følger jeg trenden når den har noe fornuftig for seg og derfor kikker jeg heller litt på noen mini-ITX løsninger.

OKOK hør her: Jeg SKAL ha et stooort kabinett uansett om jeg må kjøpe meg en kranbil i tillegg til kabinettet for at jeg skal på Lan. Jeg har stor plass og derfor går det velldig greit med et velldig stor kabinett.. Ikke spør meg om hvorfor jeg skal ha et stort kabinett osv. vil jeg ha det så SKAL jeg ha det.. ;)

image og shapetek kabinettene er fine de, men litt upraktisk for meg siden jeg ikke for så lenge siden kjøpte mange 80 mm vifter og kald katoder, jeg vil et kabinett med vindu eller et kabinett hvor jeg kan få kjøpt vindu ekstra. Derfor er ikke image og shapetek kabinettene så praktisk for meg akkurat nå :yes:

Håper på flere forslag

Lenke til kommentar

Det går an å kjøpe vinduer til noen av Lian Li kabinettene. De er vel noen av de peneste som finnes. De er også laget i aliminum slik at det blir ikke så tungt som et stålkabinett.

Dessuten går det på de fleste kabinetter an å kutte hull og sette inn vindu selv.

Lenke til kommentar

In-Win X710 :D

Stort med plass til 2*80 vifter i front 1*120 bak Dette er et Server tower med Masse plass og fine løsninger :D

Dette er FULL SERVER TOWER det er stort.

Diskene ligger blant annet på Tvers i kabinettet for enkelt og raskt bytte av disker :D

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=pl

For litt bilder :D kan du jo se på mitt :) det er hvit da og ikke svart som komplett selger.

http://www.fg-racing.net/data/tower2/

Endret av win_xp
Lenke til kommentar

store og gode kabinetter koster nok mer en 1700 spenn.

I hvert fall om du vil ha større en chieftec big tower.

Om du ikke skal anlegge badebasseng eller villa inni kabinettet har du strengt tatt ikke bruk for noe mer.

Du får heller finne deg 2 rimelige midi tower. Sviese de sammen og bruke de som ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...