Gå til innhold

TEST: MSI GTX 1070 «Gaming X»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart.

De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart.

De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene?

kilde?

Lenke til kommentar

kilde?

Tech powerup

Lenke til kommentar

kilde?

Tech powerup

Fungus Amungus!

Lenke til kommentar

Er det noen som har testet det nye GTX 1070 på en AMD FX-8350?

Cpuen blir ikkje bedre med et 1070 :p

På denne siden kan du se hva slags forskjeller det er på cpuer i forskjellige spill:

http://gamegpu.com

GTA5_proz.jpg

Tusen Takk for infoen Nizzen,

Da ble det en billig oppgradering til 3398,- :)

Det ble en I7-4790k fra komplett til 2599,-

https://www.komplett.no/product/821743

Og ASUS Z97-E til 799,- ikke det beste hovedkortet, men leste noe om at noen har klart 4,7 Ghz på den, Jeg skal bare ha den til 4,4 Ghz.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...