Aasgaard Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hvordan er Asus sitt 1070 Strix i forhold til dette da tro? Litt høyere standardklokking. Begge kjølerne pleier vel være stille og effektive? Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Hvordan er Asus sitt 1070 Strix i forhold til dette da tro? Litt høyere standardklokking. Begge kjølerne pleier vel være stille og effektive? De ulike tredjepartskortene pleier å ligge svært nær hverandre. Du kan få en idé om støynivået ved å sjekke denne saken hvor vi testet flere forskjellige GTX 980 Ti-modeller. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart. De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart. De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene? kilde? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart. De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene? kilde? Tech powerup Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) kilde?Ah, sorry. På mobilen. Nizzen har en. Jeg las denne: http://videocardz.com/61329/msi-releases-official-statement-on-review-samples-shipping-with-different-bios Redigert: kanskje ikke så relevant i denne tråden da 1070 review vistnok har samme bios som de i butikken. Endret 21. juni 2016 av Knutgrus Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hmm ikke kult, minner meg om noe lignende Samsung og andre gjorde med sine smarttelefoner. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Enn om AMD kunne kommet med ett toppkort i stedet for et slapt mellomkort, så prisen på dette hadde blitt fornuftig :/ Wow, kos deg med 1060 du med 1000 sps siden det bare virker. Koste hva det koste vil så lenge det er grønt. sps? Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Er det noen som har testet det nye GTX 1070 på en AMD FX-8350? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Er det noen som har testet det nye GTX 1070 på en AMD FX-8350? Cpuen blir ikkje bedre med et 1070 På denne siden kan du se hva slags forskjeller det er på cpuer i forskjellige spill: http://gamegpu.com Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg har alltid forbundet MSI produkter med god og solid byggekvalitet og det blir ikke forandret etter denne testen. Jeg sikler på dette kortet men er spent på om det vil gå ned i pris snart. De mister ikke litt troverdig når de har annen bios på reviewsample og de som kommer i butikkene? kilde? Tech powerup Fungus Amungus! Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Er det noen som har testet det nye GTX 1070 på en AMD FX-8350? Cpuen blir ikkje bedre med et 1070 På denne siden kan du se hva slags forskjeller det er på cpuer i forskjellige spill: http://gamegpu.com Tusen Takk for infoen Nizzen, Da ble det en billig oppgradering til 3398,- Det ble en I7-4790k fra komplett til 2599,- https://www.komplett.no/product/821743 Og ASUS Z97-E til 799,- ikke det beste hovedkortet, men leste noe om at noen har klart 4,7 Ghz på den, Jeg skal bare ha den til 4,4 Ghz. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Støyen på MSI 970 lå vel på 30 db under load. MSI 1070 på 46 blir endel mer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå