Sebby Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Noen som får stoppet dette? 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det er stoppet foreløpig. Over 1000 innlegg ble slettet. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Det ble såpass mange ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 De holder på fortsatt ser det ut som, men vi prøver å følge med og ta de fortløpende. Lenke til kommentar
vk Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 ...spam bare fortsetter å bombardere forumet (jeg har nå slått av auto-varslingen for min del). Jeg trodde først at noen hadde kapret [email protected] funksjonen fordi jeg ikke så de falske innleggene i forumet, men nå ser jeg at det er selve forumet som spammes og automailer bare varsler alt spam... Regner med at noen jobber med saken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Tipper det brukes hijackede PC'er rundt omkring, noe kommer fra Hong Kong og Korea. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg synes det er underholdene til en viss grad, det er jo bare masse asiatiske tegn. Regner de med at noen her inne forstår noe som helst av driten dems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå