Gå til innhold

Spellforce

Anbefalte innlegg

Porto er ink i prisen hos play... Tar nok maks en uke, tok 4 dager for meg...

Er det slik at hvis du bestiller ting for over 200nkr så må du betale toll?

Tenke jeg skulle slenge inn ett spill til.

Du kan risikere å måtte betale moms og fortollingsgebyr på pakker med verdi som overstiger 200 kroner. Play.com sender spillene hver for seg, så hvis det andre spillet du tenker på også koster mindre enn 200 kroner, så blir det ikke noe problem.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha.

Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater.

Konge SPILL!!

Endret av alfabanan
Lenke til kommentar

Har betsillt homeworld 2 til 18 pund. Det er 220 kr....lurer om jeg slipper toll etter de trekker fra frakt på pakka. Det håper jeg kommer over 20 kr så slipper jeg toll. Er jeg helt på jordet her?

Har noen kanskje å si om spillet? Ser litt rått ut...elsker star wars følelsen!

Lenke til kommentar
I Spellforce kan man ha MANGE flere enheter enn i WC3. For man kan styre flere raser på en gang, og siden hver rase da har sin egen grense for hvos mange enheter man kan ha.

Eks: hvis man styrer mennesker, dverger og orker. det blir da ca 100 enheter per rase, noe som gjør at man har 300 soldater.

Konge SPILL!!

Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg.

Lenke til kommentar
Har betsillt homeworld 2 til 18 pund. Det er 220 kr....lurer om jeg slipper toll etter de trekker fra frakt på pakka. Det håper jeg kommer over 20 kr så slipper jeg toll. Er jeg helt på jordet her?

Har noen kanskje å si om spillet? Ser litt rått ut...elsker star wars følelsen!

er porto ink i den prisen?

I så fall skal det gå bra.

Lenke til kommentar

Konge SPILL!!

Mennesker, dverger og orcer på et lag... det høres ikke lut ut. Hvis orcanne er sammen med de andre, vi det ikke da være fare for kamp innen for egene styrker? Trudde ikke onde og snille kunne være på samme lag helt trykt jeg.

Jeg tror nok han mente mennesker, dverger og alver...

Lenke til kommentar

Konge SPILL!!

Det er mulig å styre de mørke rasene også, men da er det (som Lord-KGA antar) fare for kamp mellom dine egne styrker. Så du må holde fiendtlige raser unna hverandre.

Lenke til kommentar

Konge SPILL!!

Det er mulig å styre de mørke rasene også, men da er det (som Lord-KGA antar) fare for kamp mellom dine egne styrker. Så du må holde fiendtlige raser unna hverandre.

Kult. Det visste jeg ikke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...