Gå til innhold

Spellforce

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig, jeg får xp i mp, hehe, litt vanskelig å styre til slutt da, når man skal kontrollere opp til 6 helter, pluss hundrevis av styrker :)

Får du EXP på han avatar fyren slik at han blir bedre på MP?

Har ikke spilt så mye at jeg har fåt teste de kjøpe heltanne i MP enda. Får de XP og kan oppgradere flere spells og slikt?

Lenke til kommentar

Ja, hovedhelten min får xp, angående de andre, så får man jo bedre runer etter hvert som gir deg sterkere helter...

spellforce er best i mp om man har minimum 4 spillere, på et gigantisk map, og har gooood tid foran seg :D

minner meg ganske mye om age of empires 2, dette spillet, bare med evig bedre grafikk og uten rpg elementene til spellforce...

Lenke til kommentar

hmmm....har vi(meg og noen kamerater) gjort noe veldig galt når testa ut spellforce i multiplayer? Vi fikk bare valgt ferdiglaga helter,heltene fikk ikke xp, kunne ikke sette opp noe spells eller noe, runekrigerene var faste til figuren, man kom ikke inn på inventorien(men fikk da heller ikke noen items så...), alt som var så fantastisk bra med sp var jo totalt strippa fra mp. og i tilleg var spillet ytterst ubalangsert. Mage-type heros gjorde bare nytten sin når man fighta mot creeps, fighter-helter var overmektig i kamp mot allt, titanene var usless da man med bare en av den rette uniten lett kunne ta han.

nei, i mp synes jeg dette spillet fortjener stryk...

noe som kunne retta på det var:

1.om man kunne lage sin egen helt

2.om det hadde vert mindre ressurser på karta(da hadde det blitt mere prioriteringer og mere balanse)

3.redusere antall tillate worker-units

4.laga karta ca 10 ganger større(altfor små nå imo)

(kan det hende at noen patcher har fiksa noe, såvidt jeg husker hadde vi ikke patcha spillet når vi spillte det)

men veldig nice sp da :)

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Har du warez versjon? Jeg Måtte patche, siden det hadde køddet det til med lisensnøkkelen, og hadd altfor liten skrift, så en A så ut som en R++++, men når man patchet så ble skriften man skrev inni spillet som den så ut som inne i coveret, så det ble mulig å skrive riktig :) Ble ganske frustrert etter hvert :p

Lenke til kommentar
Har du warez versjon? Jeg Måtte patche, siden det hadde køddet det til med lisensnøkkelen, og hadd altfor liten skrift, så en A så ut som en R++++, men når man patchet så ble skriften man skrev inni spillet som den så ut som inne i coveret, så det ble mulig å skrive riktig :) Ble ganske frustrert etter hvert :p

Jeg har måtte fikse litt. Ingen av mine CD romer takla spellforce SD`enne :dontgetit: En 1 år gammal SC brenner og en ny DVD spiller, funka ikke på noen av de. Putta inn CD`n og da så sutta CD romen å lyse og jeg måtte restarte for å få ut CD`n i det hele tat. Noe seriøst feil.

Jeg måtte da jukse litt. Jeg drassa PC`n min med til en kammerat, vi tokk et lite lan samtidig. Jeg fikk han til å innstalere den forså å måtte laste den over nette og da igjen å cracke den. Så jeg trur jeg vil slite lit med å Patche den siden jeg ikke har klart å finne noen ny crack til den nyaste patchen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde liknende problemer, men etter at maskinen hadde stått fastlåst i circa fem minutter kom plutselig installasjonsprogrammet opp.

Men jeg får ikke skrevet inn cd-keyen. Har lastet ned v1.05 (uten at det forandret skriften, slik det visstnok skulle) og studert gif'en på hjemmesiden nøye. Still no luck.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Jeg hadde liknende problemer, men etter at maskinen hadde stått fastlåst i circa fem minutter kom plutselig installasjonsprogrammet opp.

Men jeg får ikke skrevet inn cd-keyen. Har lastet ned v1.05 (uten at det forandret skriften, slik det visstnok skulle) og studert gif'en på hjemmesiden nøye. Still no luck.

Huff, det er utrolig frustrerende, det verste er at man blir kastet ut av spillet om man skriver inn feil 3 ganger, så da må man drive å loade igjen og masse tull :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dette spillet må kjøpes ser jeg, tror det kommer til å falle i smak, men jeg liker best å spille spill i MP så får håpe det blir forbedret.

Hvordan er Porto på play.com? Og hvor lang tid tar det før jeg får det?

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...