YpsiNine Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva tror folket om dette spillet? Har release 28. November, samme dag som Hordes of the Underdark! http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10391 http://spellforce.jowood.com/?rid=870&lang=en Synes det ser veldig interessant ut jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 så veldig WC3 ut, spør du meg...ikke at det er noe negativt da men jeg tror heller jeg ville kjøpt hordes of the underdark hvis jeg skulle valgt mellom de to Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Ehh. kommer det ut så snart. På gamespot står det at det kommer 02/10/2004 Men så står det jo 28-Nov-2003 på den ene linken din. Hvem er riktig??? syntes det spillet virka drit profft jeg. Forsøk på en sikkelig blanding av RPG og strategi, det kan bli bra, særlig forde jeg digger begge sjangerne. Endret 24. november 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 kan bli lovende om ikke story og gameplay blir oversett for å gi spillet ut fort. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 På hjemmesia til fplka står det 28-Nov-2003. Så da er det bare å krysse fingra på at dette vil komme til å tav. Hvis de har tat seg god tid, og de har gjort det så bra som man får inntryk av, da vil de bli konge, trur jeg da. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hoveddesigneren stod bak det første The Settlers-spillet (best. game. ever.), så jeg har store forhåpninger. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 På hjemmesia til fplka står det 28-Nov-2003. Så da er det bare å krysse fingra på at dette vil komme til å tav. Hvis de har tat seg god tid, og de har gjort det så bra som man får inntryk av, da vil de bli konge, trur jeg da. Ja, det har jo blitt "Gold", dvs. på vei til å bli trykket opp. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Kjapt spm. Når kommer det til Norge ? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ehm, plutselig ble det interesse for det... http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...2&hl=spellforce Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Nå er det på billigsalg hos www.play.com, kun £9,99. John Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Spillet er ikke særlig bra... Har beta testa det i 8 måneder nå og det er ferdig.... Ikke til å anbefale, selv om man likt WC3, Spillet minner mer om Sacrifice enn noe annet.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Bestilte fra play, klarte ikke å motstå den lave prisen og en andmeldelse av en som sa han elsket tolkien og elsket dette spillet Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Spillet er ikke særlig bra... Har beta testa det i 8 måneder nå og det er ferdig.... Ikke til å anbefale, selv om man likt WC3, Spillet minner mer om Sacrifice enn noe annet.... Øhh, det minner om Sacrifice samtidig som det er dårlig? Det går jo ikke ann! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ok, fikk spillet idag, og førsteinntrykket er at det er helt Fantastisk. Det er en super historie i Single Player, som for første gang på lenge har fått meg til å spille mer enn en halv time om gangen. Åpningsvideoen og den fantastiske musikken var verd prisen alene, men at det er nydelig grafikk, kule enheter og bygninger, bra rts og rpg system++ skader heller ikke... Får håpe gleden varer ut hele spillet... Har hørt Mye dårlig om Spellforce i MP, særlig på Spellforce forumene. Klager om lagg og uspillelige servere er klagene som rager sterkest... Jeg har enda ikke prøvd Spellforce i Mp, men er litt bekymret, da det er MP som er viktigst i RTS-spill... Men men, damn, intro-videoen var mye bedre enn alt f.eks. blizzard har klart å lage, det var nesten visuelt og "audielt" like imponerende som Ringenes Herre, jeg satt bare å måpte gjennom hele videoen, fantastisk... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nja, det kan jo bli bra. Så veldig WC3 ut som har blitt nevnt. Får vel prøve det når det kommer.. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 SpellFroce er er bra Veldig bra Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Huff, drømmen er et Ringenes Herre spill i Spellforce-stil Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har ikke spilt det mye, men liker det ikke spesielt godt. Det kan jo være jeg må sette meg bedre inn i det... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Multiplayer delen er veldig skuffende! Helten kan jo ikke få EXP Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Så teit, vet du hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå