Gå til innhold

Lotr


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Extended SKULLE komme ut den 16(?), men så var det en fabrikk i Tyskland som hadde føkka opp produksjonen. Det gjorde at alle filmene som skulle til nordeuropa ble forsinka, men DVD-IN eller noe sånt i Oslo hadde bestilt noen fra England. Kameraten min kjøpte en av de siste tre de hadde. Det var bare engelsk tekst, men det var det verd.

 

Den var så VILT bra! :woot:

Lenke til kommentar
Uff så kjedelig... Hadde håpa at en sånn ÜBER fanatisk lotr fan ville slengt seg på:( jaja.. Er så morsomt å mobbe alle de som sutrer å klager på at filmen var så historisk unøyaktig... Har selv lest boken å synes boken var direkte kjedelig mens filmene er en actionorgie med klasse:D

Bøkene RULER! filmene RULER også! :w00t:

 

og loffelur sjerp deg a, jeg vet "for a fact" at du digga boka den første gangen du leste den.

 

men så fant du ut at det var litt "unormalt" å like den og at bare oss "KULE" :thumbs: liker bøkene bedre en filmene.

 

og du er jo DR**! redd for å bli sett på som unormal...

(samme om jeg vet at du er allt enn normal) :D

Lenke til kommentar

hehe.. fant dette på ei side.. :

 

For those of you planning on seeing the third LOTR movie at the theater her are some survival tips.

 

1. Stand up halfway through the movie and yell loudly, "Wait... where the hell is Harry Potter?"

2. Block the entrance to the theater while screaming: "YOU SHALL NOT PASS!" - After the movie, say "Lucas could have done it better."

3. At some point during the movie, stand up and shout: "I must go! Middle Earth needs me!" and run and try to jump into the screen. After bouncing off, return quietly to your seat.

4. Play a drinking game where you have to take a sip every time someone says: "The Ring."

5. Point and laugh whenever someone dies.

6. Ask the nearest ring-nut if he thinks Gandalf went to Hogwarts

7. Finish off every one of Elrond's lines with "Mr. Anderson."

8. When Aragorn is crowned king, stand up and at the top of your lungs sing, "And I did it.... MY way...!"

9. At the end, complain that Gollum was offensive to Ethiopians

10. Talk like Gollum all through the movie. At the end, bite off someone's finger and fall down the stairs.

11. When Shelob appears, pinch the guy in front of you on the back of the neck.

12. Dress up as old ladies and reenact "The Battle of Helms Deep" Monty Python style.

13. When Denethor lights the fire, shout "Barbecue!"

14. Ask people around you who they think is the next "Terminator" sent from the Middle Earth of the future to assassinate Frodo Baggins

15. In TTT when the Ents decide to march to war, stand up and shout "RUN FOREST, RUN!"

16. Every time someone kills an Orc, Frankenfurter and wander around looking terribly yell: "That's what I'm Tolkien about!" See how long it takes before you get kicked out of the theatre.

17. During a wide shot of a battle, inquire, "Where's Waldo?"

18. Talk loudly about how you heard that there is a single frame of a nude Elf hidden somewhere in the movie.

19. Start an Orc sing-a-long.

20. Come to the premiere dressed as Frankenfurter and wander around looking terribly confused.

 

noen folk har lite å finne på om dagen..

Lenke til kommentar
Extended SKULLE komme ut den 16(?), men så var det en fabrikk i Tyskland som hadde føkka opp produksjonen. Det gjorde at alle filmene som skulle til nordeuropa ble forsinka, men DVD-IN eller noe sånt i Oslo hadde bestilt noen fra England. Kameraten min kjøpte en av de siste tre de hadde. Det var bare engelsk tekst, men det var det verd.

 

Den var så VILT bra! :woot:

Jeg ser ingen filmer meg engelsk tale med text, hverken norsk eller engelsk. Synes det er best ånn. Når du har text, så tar du blikket bort i fra selve filmen, noe som bare er teit.

Lenke til kommentar
Uff så kjedelig... Hadde håpa at en sånn ÜBER fanatisk lotr fan ville slengt seg på jaja.. Er så morsomt å mobbe alle de som sutrer å klager på at filmen var så historisk unøyaktig... Har selv lest boken å synes boken var direkte kjedelig mens filmene er en actionorgie med klasse:D

Nå ble jeg "litt" sint. Diskusjons tråd Boka VS. Film her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...