Bluebeans Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 ?? når kommer den? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lotr - 1 tårn Lotr - 2 tårn Lotr - 3 tårn Er jo det filmene EGENTLIG heter..! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nok tull. Den tredje Ringenes Herre filmen heter "Atter En Konge" og kommer den 17 desember. Det blir også vist en førpremiere 15. September. Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) er du glad i havet du da "Eärendil" ? Called 'Halfelven', 'the Blessed', 'the Bright', and 'the Mariner'; son of Tuor and Idril Turgon's daughter; escaped from the sack of Gondolin and wedded Elwing daughter of Dior at the Mouths of Sirion; sailed with her to Aman and pleaded for help against Morgoth; set to sail the skies in his ship Vingilot bearing the Silmaril that Beren and Lúthien brought out of Angband. The name means 'Lover of the Sea'. ja...jeg er en stor! tolkien fan Endret 24. november 2003 av Dûrval-tur Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Lotr 3 tårn atter en konge? Mener det bare var 3 tårn?? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lotr 3 tårn atter en konge? Mener det bare var 3 tårn?? Nei du, det er 5. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hmm mener å huske det var 9... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det er vel siste filmen som kommer nå i des en gang.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lotr 3 tårn atter en konge? På norsk heter filmen (boken) "Ringenes Herre, Atter en konge", og på engelsk heter den "Lord of the Rings, The Return of the King" så at du skriver "Lotr 3 tårn atter en konge" så er ikke bare 3 tårn feil, men lotr også. Det du skrev ville da blitt "Lord of the Rings 3 tårn atter en konge", noe som blir litt feil Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Uff så kjedelig... Hadde håpa at en sånn ÜBER fanatisk lotr fan ville slengt seg på jaja.. Er så morsomt å mobbe alle de som sutrer å klager på at filmen var så historisk unøyaktig... Har selv lest boken å synes boken var direkte kjedelig mens filmene er en actionorgie med klasse:D Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jeg syns det blei litt for vilt da trerne begynte å bevege seg på 2-ern. Fantasi er vel ike min smak. Dessuten likte jeg den første filmen best. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Åsmund: Les bøkene/boka, mye bedre enn filmene Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg så extended på begge de første filmene på lørdag! Det var SÅ SINNSYKT kult!!! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Åsmund: Les bøkene/boka, mye bedre enn filmene ja men de er så store Jeg klarte ikke å lese evas øye engang. Hadde klart det om jeg ville er ikke det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ahhh extended...*sikle sikle* har ikke fått sett noen av de extended versjonene...men to tårn er vel kanskje ikke komt ut enda? eller så er det nylig... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ikkje la størrelsen på boka ta motet i fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå