CALIE Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvilken er mest stillegående? Klarer meg nok med 350W... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Denne! hvis du ikke har vannkjøling kan du jo bare kjøpe hvilken som helst og et par 12db papst så blir den ganske stille Lenke til kommentar
@lf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har selv denne.. Blir overdøvet av nb viften på hovedkortet. Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hva trenger man av kjøler til P4 2,8 800 når den er "boxed" i motsetnng til ikke "boxed"? Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 med boxed menes at du ikke trenger å kjøpe kjøler i tilleg veldig bra hvis du ikke skal klokke og har lite penger, da denne kjøleren som regel e\blir ganske billig (da jeg kjøpte min xp2500 kjøpte jeg boxed, denne kostet ca 70 kroner mer, kjører den nå som xp3200 og har akseptable temps, den har ihvertfall ikke feber(over 37C idle)) Lenke til kommentar
CALIE Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Hvor mye mer vil man kunne hente av en ettermontert kjøler i steden for boxed? Er det bare små marginer eller kan man tjene mye? Skal ikke bruke mye peng på kjøling så det blir nok bare en enkel vifte uansett.. Hva koster det foresten med en ok kjøler til P4 2,8 ? Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har ikke så god oversikt over det, og det kommer jo seff ann på hva du har lyst på. det er flere katgorier: showoff, for å vise det fram, altså en stilig kjøler Effektiv kjøler stillegående kjøler. det er forresten et eget forum for luftkjøling her, du kan skjekke det ut. regner med at det kommer en moderator snart og henretter oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå