swanky Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg har de siste to-tre årene vært kunde hos NextGenTel. Men jeg kommet fram til at jeg ikke kan godta den ustabiliteten jeg opplever. I hele dager kan det være umulig å komme seg på nettet, og supporten er (som mange andre har kommentert) ikke-eksisterende. Det er bekreftet at det her er snakk om nettverket utenfor min bopel. Spørsmålet blir da: hvilke andre muligheter finnes i Bergen? Jeg gir egentlig jamnt fa*n i hastighet, det er først og fremst muligheten til å være koblet på til enhver tid som er viktig. En annen ting er at linjen *må* være stabil. Jeg innser at det i kortere perioder kan være høy belastning, men jeg godtar ikke nedetid av den typen NGT tydeligvis vil at jeg skal godta. Dersom du er fornøyd med NGT, så er jeg heller ikke interessert - jeg vet at andre har gode opplevelser med dem, men jeg trenger andre muligheter. På forhånd takk, swanky Endret 24. november 2003 av swanky Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har hatt telenor en stund, og har aldrig opplevd at den linjen er ustabil. hastighet ligger alltid litt over det som er spesifiert. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har du problemer med linja så tviler jeg at du vil få mindre problemer med andre aktører men du kan jo forsøke bkk elelr telenor avidi som ikke går over telefonnettet jeg er ihvertfall kongefornøyd med NGT med tanke på stabilitet Lenke til kommentar
swanky Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 har du problemer med linja så tviler jeg at du vil få mindre problemer med andre aktørermen du kan jo forsøke bkk elelr telenor avidi som ikke går over telefonnettet jeg er ihvertfall kongefornøyd med NGT med tanke på stabilitet Det er ikke bare snakk om linjeproblemer. I helgen var det snakk om ustabilitet av typen (dette er sakset fra NGT sine egne kundesider): ________________________________________________________________________________ Ustabilitet for kunder på hjemmekontorløsningen Kunder på hjemmekontorløsningen kan oppleve problemer med tjenesten i helgen. Vi jobber med å rette problemet. 22.11.2003 _________________________________________________________________________________ For mitt vedkommende førte det i dette tilfellet til en nedetid på 30 timer. Jeg er altså ute etter en leverandør som er i stand til å drifte sine egne system. Skal sjekke Telenor, tror faktisk det er et reelt alternativ i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 beste hadde jo vært BKK om du kan få det Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 beste hadde jo vært BKK om du kan få det Fordi at? Lenke til kommentar
Olaphone Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 BKK har vel 10mbit? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har de siste to-tre årene vært kunde hos NextGenTel. Men jeg kommet fram til at jeg ikke kan godta den ustabiliteten jeg opplever. I hele dager kan det være umulig å komme seg på nettet, og supporten er (som mange andre har kommentert) ikke-eksisterende. Det er bekreftet at det her er snakk om nettverket utenfor min bopel. Spørsmålet blir da: hvilke andre muligheter finnes i Bergen? Jeg gir egentlig jamnt fa*n i hastighet, det er først og fremst muligheten til å være koblet på til enhver tid som er viktig. En annen ting er at linjen *må* være stabil. Jeg innser at det i kortere perioder kan være høy belastning, men jeg godtar ikke nedetid av den typen NGT tydeligvis vil at jeg skal godta. Dersom du er fornøyd med NGT, så er jeg heller ikke interessert - jeg vet at andre har gode opplevelser med dem, men jeg trenger andre muligheter. På forhånd takk, swanky Vel jeg tror jeg ville prøvet Bluecom , Telenor har begrensninger som gjør at du ikke se på web tv og lignenede "fritt" . Ca samme pris som telenor uten begrensninger. Stry unna Kvalito,Telenor,Tiscali .. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 For mitt vedkommende førte det i dette tilfellet til en nedetid på 30 timer. Jeg er altså ute etter en leverandør som er i stand til å drifte sine egne system. Skal sjekke Telenor, tror faktisk det er et reelt alternativ i dette tilfellet. Tror jeg helle hadde sjekket ut Catch hvis de leverer i ditt område . Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Som nevnt tidligere i tråden så er ikke Bluecom å forrakte med tanke på stabilitet. Jeg har hatt dem i 1 år nå. Ingen nedetid, problemer, ustabilitet e.l. Bluecom anbefales Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei. Jeg var BKK kunde fram til i sommer (var såvidt jeg vet BKKs eneste privatkunde i rogaland ), og stabiliteten på det jeg fikk via fiber var helt fremragende, med nedetid < 10 timer siste året. Men når du snakker om en nedetid på 30 timer, vær klar over at dette er noe som kan skje alle leverandører. Vi snakker tross alt om privatabonnement til en rimelig penge her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå