Gå til innhold

Følger det lader med iPod?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe iPod 20 gb til jul, men jeg lurer på om jeg må koble den til PC eller mac hver gang jeg vil lade den? Jeg ser det står at det følger med AC power adapter, men jeg vil bare være sikker, de selger "Extra iPod Power Adapter" som tilleggsutstyr, er det en slik de mener med "AC Power adapter?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for hjelpen! Da tror jeg det blir en sånn til jul!  *grin* Jippi! Men kan jeg bruke denne som en vanlig harddisk? Koble den til og overføre f.eks. filmer? I tilfelle er det driverløst?

ja iPoden kan brukes som en ekstern harddisk uten drivere, men for å overføre musikk må du bruke et spesielt programm.

 

edit: skriveleif

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Ville bare gjøre deg oppmerksom på at hvis du skal bestille iPod fra enten Komplett, eller flexi så selger de kun den amerikanske versjonen. Det følger også på disse med en AC adapter, men ac-adapteren til Apple Ipod har mulighet for å skifte ut selve støpselet på en veldig effektiv måte. Desverre følger det jo her med en amerikansks plugg, og du blir derfor nødt til å kjøpe en vanlig KA strøm-kabel til 41 kr, til å koble til denne AC adapteren, men det ser ut som det skal fungere greit det og! Ville bare gjør deg obs på dette! (Stresset en del for å finne ut av dette slev, ser du)

 

Har selv bestilt 20GB Ipod fra apple.no og forventer å få den iløpet av uken :yikes: !

 

Balle3201

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...