Fumi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei! Leste at noen hadde kjøpt sin E-700 for 3450 kr. Så da lurte jeg på hvor de selger den for denne prisen. Tenkte jeg skulle benytte meg av Lefdals prisgaranti... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 den selges med youngtalk for 2800,- på japan photo (og enda billigere med activetalk)...billigste jeg har sett til nå =P Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er Japan Foto en bra butikk da ? Har de webshop? Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det var etter å ha benyttet Lefdal sin 150%prisgaranti. Baklager hvis ikke det kom frem. Har skrevet det i en del innlegg om dette skjønner du. Mulig jeg glemte det siste gangen. Brukte mamoz som sammenligning, da jeg fikk en mail av de der de bekreftet at de fikk den inn samme dag. Men 3450kr er jo greit nok da, og i tillegg får du telefonen idag, da Lefdal faktisk har fått inn et parti i uken som gikk. I steden for å mase om at den ikke har kommet, som mange andre her i formet, og de betaler faktisk mer også... hehe... mange dumme folk... *grin* Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lefdal har vel også Young Talk. Dvs at hvis det er det abm du vil ha, er den fortsatt billigst på Lefdal. Det er bare å sammenligne med samme abm. og siden de har 150% garanti, blir det billigst. Det er de alltid så lenge de har varen. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 skjønner dette ikkje.. ka inneberer denne 150% prisgarantien? koster den 3450? har du samenligna prisen deira mot en anna og så må lefdal senke den? Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Oki... Skal prøve å være grundig. 150% vil si at du får igjen forskjellen mellom lefdal sin pris, og den som har vist seg å være billigere, og i tillegg 50% av denne prisen. Dvs at jo dyrere Lefdal er, jo bedre er det for oss som kunde. Jeg kjøpte E700 til 4695 hos lefdal... Så dro jeg hjem for å finne en som var billigere. Det er vikitg at den du sammeligner med har den på lager, eller bekrefter at den kommer i løpet av 3dager. Jeg sende mail til flere av de billigste, og ringte noen. Fikk dermed en mail fra mamoz, der de sa at den kom til de. Det jeg så gjorde var å gå i webshopen deres, og kjøre en ordre så langt at det kommer frem frakt og mva klart på samme side. Dette ble rundt 3800. Så dro jeg til lefdal med disse papirene, og fikk da igjen 1243,5kr. Dermed er mobilen min blitt billig. Det som er vikitg å huske er at: Du har 30dager på å finne en billigere Det må være likt abm. (i mitt tilfelle uten abm.) De du sammenligner med må som sagt ha den på lager, eller fått den bekreftet. Selv om du har fått igjen noe penger, kan du gå tilbake å få mer, hvis du finner en som er enda billigere. Du må først kjøpe den, og så komme tilbake å kreve penger tilbake. Gir du de bevisene med en gang, får du den bare til billigste pris. Ellers se www.lefdal.com Flere spørsmål? Kristian Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ops! også: Er det nettbutikk, må du huske å legge til frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå