Gå til innhold

IKT-Driftsfag EKSAMEN!

Durvaltur

Anbefalte innlegg

Nå må jeg sterkt beklage meg her!

Jeg har driti meg rett ut her, trodde av en eller annen grunn det var snakk om fagprøve her. Huff.. beklager at jeg har trodd det. Men i utgangspunktet så gjelder de samme prinsippene, men seff. får du mye mere teori og sp. her enn du får på fagprøven.  :blush:

Beklager til trådstarter!  :cry:  Håper du har klart deg bra igjennom eksamen.

Men synes det er litt rart du har eksamen så tidlig/seint på året egentlig.

Tror han strøk i fjor. :roll:

Endret av Godrick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har gått DR*** bra! nå har jeg bare maskinvare igjen! (på onsdag)

Jeg har hatt :

Nettverk : 25 nov Fantastisk lett :) (jeg skulle bare tegne opp et nettverk for en bedrift, bare å skrive opp allt som jeg kommer til å trenge i et nettverk: server, switch, arbeidstasjoner, osv. og så tegne det opp hvor allt skal. )

Programvare : 27 nov Også fantastisk lett :) (bare litt om word, power point,excel og access.)

Kommunikasjon : 1 des (enkle spærsmål som man ikke trenger mer en sunn fornuft for å svare på... "Hva er service?" og "Hvordan ville du samarbeide med 4 avdelingsledere for å lage et kurs om word, til de annsatte?")

Maskinvare : 3 des (på onsdag) det går sikkert bra.

:yes:

Og til dere som ikke har forstått det enna: Jeg er privatist. og det betyr at jeg har litt spesielle exsamener (jeg har ikke tentamen) og at jeg bare er på skolen når jeg skal ta exsamen. (4 dager i år og 3 dager neste år) jeg har ingen annen kontakt med skolen.

Lenke til kommentar

selv har jeg gått IKT Driftsfag og jeg lærte minimalt på skolebenken. Pipa fikk en annen låt når jeg startet i en kommune for å jobbe som lærling i 2 år. Da lærte jeg masse.

Å gå opp til fagprøve kan på noen virke veldig lett, men man hadde nok hatt problemer ut to år i lære.

Hilsen en som fikk "meget godt bestått" i sommer

Lenke til kommentar

Skolen går bra så fremst man husker på å gjøre det for lærerns skyld... Det er det eneste som går. Har du egene meninger.. tenk alltid på hvordan læreren vil like det. med andre ord man går på skole for læreren. Det var sånn jeg kom meg igjennom skolen. Hadde jeg gjort det av eget hode ville jeg ha hengt under storebelt.

Lenke til kommentar

Til durval-tur: Ikke gjør som en dass fyr jeg kjennte på gk.. det eneste han gjorde var det som han mente var riktig (det var muligens det også) men ikke det læreren mente var riktig.. kan du gjette hvordan det gikk med han? han strøk som ******:D Det hjalp heller ikke at han prata med en bratli hele tiden som læreren hatet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...