Gå til innhold

IKT-Driftsfag EKSAMEN!

Durvaltur

Anbefalte innlegg

Hmh, IKT-Driftsfag... Hvor fritt er dette? Kan man frese opp en GNU/Linux-server hvis det ikke er spesifisert i oppgaven? Lykke til da, husk at dette burde være barndomslære. Jeg vet hvor kjipt det er å stryke på eksamen, så det unner jeg deg ikke, uansett hvor uforberedt man er ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg får da ikke billig øl på byen eller billigere buss/tog!

og så kosta det meg 2880 kr å skrive meg opp som privatist! så det er ikke noe billig nei

Og likevel har du ikke gidda å lese ei eneste bok om emnet? hva var vitsen da? bare ville kaste litt penger ut vinduet? Må bare spørre.

Lenke til kommentar

ja men jeg er privatist...allt jeg har er en lærebok, jeg vet ikke hva de driver med på skolen der...

(det kan hende at de driver med noe så jevelig presist som en spesiell policy som jeg ikke engang har hørt om, og hvis jeg ikke tar med den i oppsettet så "stryker" jeg)

jeg kan fint å sette opp en server og arbeidstarsjoner, både hardware og software.

men jeg er redd for at det blir lagt masse vekt på noe som jeg ikke har øvd på...

Lenke til kommentar
jeg får da ikke billig øl på byen eller billigere buss/tog!

og så kosta det meg 2880 kr å skrive meg opp som privatist! så det er ikke noe billig nei

Og likevel har du ikke gidda å lese ei eneste bok om emnet? hva var vitsen da? bare ville kaste litt penger ut vinduet? Må bare spørre.

ja. (muttern betalte) *grin*

Lenke til kommentar

Du burde ha mer respekt for din mor som faktisk betalte for deg.

Da skulle du ha forberedt deg mye bedre til examen og ikke bare ta det på sparket som i værste fall ender med at du stryker.

Da har den stakkars mora di kasta 2.8k rett ut av vindu og tror du hun blir glad for det? tviler...

Men jeg skal ikke bare si dette til deg. Det er MANGE som gjør det samme..Noen folk går 3 år på videregående og ikke gjør en dritt nesten, for så å kanskje stå i 2 fag siste året.

Da kan man si at 3 år har gått i vasken...

Men men, det er deres eget liv... :p:

Lenke til kommentar

Det gikk faktisk ganske bra.........? :shocking:

YES! :D

.......men........det.....er.....jo...programvare......på...torsdag...da....

MEN! etter hva jeg har hørt (og lest på læreplan) er det "pice of cake" :thumbs:

MEN! hvis noen vet om noe som jeg burde passe på til "Programvare" eksamen

er det bare å gi tips... :yes:

MEN! (det ble noen "MEN!" det her...) det er det sikkert ikke. :cool:

MEN! ........ikkeno.....

Lenke til kommentar
Jeg gikk IKT i fjor å øvde vel ikkeno særlig til eksamen... Gikk som f*** det!

Hva slaks lærer bok hadde du?

Har du ISBN nr på boka?

Jeg går IKT i år og vi har en lærer som er helt IDIOT(Er ikke norsk, men jeg er ikke rasist).

Og kan jeg komme opp i eksammen i programvare?

Lenke til kommentar

Det er fagprøve. . . ikke eksamen.

Når jeg gikk IKT hadde vi muntlig eksamen og skriftlig eksamen. muntlig fikk jeg om RAM og access om jeg ikke husker helt feil. Skriftlig var en oppgave i programvare der man fikk bruk for access, excell, word osv.

fagprøven kommer etter to år som lærling, jeg har vært lærling i litt over ett år nå, og skal ha fagprøven til høsten.

Lenke til kommentar

Nå må jeg sterkt beklage meg her!

Jeg har driti meg rett ut her, trodde av en eller annen grunn det var snakk om fagprøve her. Huff.. beklager at jeg har trodd det. Men i utgangspunktet så gjelder de samme prinsippene, men seff. får du mye mere teori og sp. her enn du får på fagprøven. :blush:

Beklager til trådstarter! :cry: Håper du har klart deg bra igjennom eksamen.

Men synes det er litt rart du har eksamen så tidlig/seint på året egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...