Fnix Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har noen prøvd dette 3Dtegneserie spillet? Ser ut som nyskapende konsepter hvertfall. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, har det ja. Er litt kult i begynnelsen, men du blir fort LEI! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Ja, har det ja. Er litt kult i begynnelsen, men du blir fort LEI! Er MP delen god? Har lyst å se hvordan grafikken tar seg ut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har lyst til å prøve det selv, det ser jo ganske stilig ut. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har testet demoen, og den var ganske kul. Spillet kan virke litt useriøst på grunn av tegneseriegrafikken, men det var veldig kult (det var i hvert fall demoen). Men det er veldig vanskelig; det skal ikke mange skuddene til før du ligger dau på bakken! Har det kommet ut på PC eller på noen konsoller? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kult med sånn tekst "tap tap tap" når det er fotskritt gjennom veggen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det er tøft, har spilt de første brettene, david ducovny(sp) eller fox mulder som han er kjent som i x-files har stemmen til han du spiller... Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, har prøvd det. Det er morsomt og nyskapende, et pluss er at det ikke krever for mye av hardwaren heller Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Får det snart gleder meg som et lite barn Demoen var barsk så spilelr tar nok av, håper det er like barskt i lan Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde demo, konstanterte at det ikke var noe for meg. Jeg er mer Splinter Cell, og andre mer realistiske spill-typen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det kule med spillet er at det virker som om at de faktisk har lagd en skikelig historie Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spillet er faktisk veldig realistisk. Eneste som er urealistisk er grafikken. Kjempetøft spill. Når det kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå