no name needed Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har et gammelt SCSI kort i pc'en min som har fungert fint i win 98 og 2000, men maskinen finner ikke cd-brenneren som er koblet til SCSI kortet i XP. Trenger jeg nye drivere eller må jeg kjøpe et nytt kort? Det er gamlesorten SCSI kort. Maskinen finner forøvrig kortet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Dersom det fulgte en drivere med kortet, så kan du alltids prøve Windows 2000 driverne... edit: Kan du si hvilket kort det er. Merke og leverandør osv.? Endret 24. november 2003 av TCi Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Har vært uten nett ei stund.. Jeg fikk kortet av en kompis i en antistatisk pose uten manual eller identifikasjonspapirer over hodet, så jeg vet ingen ting om kortet. Fikk ikke med drivere heller. Det eneste som jeg kan lese av kortet er navnene: Flash Point og Bus Logic.... Ring a bell?? Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå