Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for pulevenn

Anbefalte innlegg

Dødsfrustrert. 

Har hintet til at jeg ønsker forhold, og hun har sagt rett ut at hun ikke ønsker noe forhold. 
Vi er for tiden pulevenner, men har skremt hun litt bort da jeg har hintet til muligheten for "noe mer".. 

Har aldri sagt rett ut at jeg har følelser for henne, da jeg er rimelig sikker på at hun ikke har noen følelser for meg. 
Det jeg tenker er at jeg bør "play it cool" og muligens diskvalifisere hun som kjærestemateriale med å si noe ala " Vi hadde ikke passet sammen i et forhold uansett". Målet med å si dette, er å gjøre meg litt mer utilgjengelig, og litt vanskeligere å "få". (kanskje også starte en tankeprosess i hodet hennes hvor hun tenker på hvorfor vi HADDE passet sammen i et forhold).

Tenker at jeg skal fortsette å treffe hun som pulevenn, å håpe på at hun etterhvert vil utvikle følelser for meg også. 
Vi har god kjemi, og er seksuelt tiltrukket av hverandre. 

Må gjøre dette riktig, og ønsker derfor tips fra personer med peiling. Høres det ut som en bra plan? Har dere eventuelt andre forslag?

Kom gjerne med spørsmål angående situasjonen, dersom noe er uklart. 

Takk på forhånd.

Anonymous poster hash: 6edd6...d75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Du sier:

Sorry, dette går ikke, jeg har falt for deg med hud og hår, så for meg er det alt eller ingenting.

Joda, det går til helvete, men da er det du som styrer showet, og det er enklere å forholde seg til.

Lenke til kommentar

Finn deg ei eller flere andre jenter i tillegg til henne. Da spiller hun ikke like stor rolle for deg lenger, og hun blir følgelig mer interessert i å vinne deg tilbake.

Eventuelt dumper hun deg, men da spiller det, som sagt, ikke like stor rolle for deg.

Så finn deg andre jenter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det Løgn sa. Forøvrig er det som regel løsningen på alle menns såkalte problemer med kvinner. Pass også på å fortelle henne at du har møtt en annen jente som du liker veldig godt og at dere kanskje må roe ned litt.

Om du tror at å si "Vi passer ikke sammen uansett" kommer til å løse noe som helst, så har du lest litt for mye dårlig sjekkelitteratur.

Hvorfor ønsker du egentlig forhold? Hva mer ønsker du som du ikke får alt nå? Høres ut som en drømmesituasjon for min del. :)

Ellers tenker jeg at det eneste du kan gjøre er å være en kul fyr som hun har glede av å ha i livet sitt. Vet ikke om dere gjøre noe annet sammen enn kun sex, men vis at det er andre sider ved deg enn kun kuken din. ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hvor finner forresten folk såkalte pulevenner? Har alltid ville hatt det, men har aldri fått det. Alle vil bli kjæreste i steden. Mulig jeg har ekstremt uflaks. Møtte en i begynnelsen av året som var interessert i kun sex (hadde sikkert blitt forelsket etterhvert), men hun bor i en annen by. 

Så jeg endte opp med å få meg kjæreste. Lol...:D 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg kan også skyte inn at hver eneste gang jenter har falt for meg eller blitt interessert i meg, så har jeg uten unntak vært "utilgjengelig". Overøser de med komplimenter, bra sex, omsorg, lytter, er der, osv, "men jeg er ikke interessert i noe seriøst akkurat nå" og tekster de heller ikke 24/7.

Men de gangene jeg har vært uttalt interessert i et forhold og til og med forelsket, så har det aldri fungert. Min nåværende kjæreste "vant" meg på en måte. Tror det er noe i dette. Jenter (og også menn) er mindre interessert i det de kan få lett.

Og om man gir fra seg sin egen kjærlighet og tid altfor lett og til den første man møter - hva kan man da være verdt? :D

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Vær ærlig fra begynnelsen av. Vær alltid åpen om at du ikke ser etter en kjæreste. Ikke møt henne flere ganger i uken. Jo mer dere er sammen, jo mer seriøst blir forholdet deres. Ikke legg for mange følelser i samtalene deres. Type "du betyr alt for meg", "glad i deg puselusen min". Hold det casual.

Hvis du ikke er tydelig i hva du vil ha, vil hun gå rundt og tro at dere "holder på".

Lenke til kommentar

Du sier:

Sorry, dette går ikke, jeg har falt for deg med hud og hår, så for meg er det alt eller ingenting.

Joda, det går til helvete, men da er det du som styrer showet, og det er enklere å forholde seg til.

Enklere, men som du sier så går det til helvete (høyst sannsynlig), og da er det neppe verdt det. Han må enten fortsette som nå, eller pønske ut noe annet hvis han ikke vil risikere å miste henne.

Lenke til kommentar

Jeg kan også skyte inn at hver eneste gang jenter har falt for meg eller blitt interessert i meg, så har jeg uten unntak vært "utilgjengelig". Overøser de med komplimenter, bra sex, omsorg, lytter, er der, osv, "men jeg er ikke interessert i noe seriøst akkurat nå" og tekster de heller ikke 24/7.

Men de gangene jeg har vært uttalt interessert i et forhold og til og med forelsket, så har det aldri fungert. Min nåværende kjæreste "vant" meg på en måte. Tror det er noe i dette. Jenter (og også menn) er mindre interessert i det de kan få lett.

Og om man gir fra seg sin egen kjærlighet og tid altfor lett og til den første man møter - hva kan man da være verdt? :D

Akkurat dette jeg tenker, noen som har tips til hvordan jeg bør gå frem?

Skal møte hun lørdag, trenger sårt tips/triks (?)

- Trådstarter

Lenke til kommentar

Du sier:

Enklere, men som du sier så går det til helvete (høyst sannsynlig), og da er det neppe verdt det. Han må enten fortsette som nå, eller pønske ut noe annet hvis han ikke vil risikere å miste henne.

Hent enig i det du sier, og har skjønt det samme. Har du tips til hvordan jeg bør gå frem?

-TS

Lenke til kommentar

Du sier:

Hent enig i det du sier, og har skjønt det samme. Har du tips til hvordan jeg bør gå frem?

-TS

Hvis du er villig til å risikere å miste henne, kan du være litt mer care enn du kanskje har vært til nå. Ikke la henne tro/vite at du vil ha henne som kjæreste. Ikke vær for tilgjengelig, ikke si ja til å treffe henne hver gang hun foreslår det, ha andre planer, andre folk du skal henge med osv.

La henne gjerne få vite at du har gjort ditt og datt, hvem du har hengt med, at det var kult osv, men vær litt forsiktig slik at det ikke virker som at du prøver for hardt.

Lenke til kommentar

Du sier:

-TS

Hvis du er villig til å risikere å miste henne, kan du være litt mer care enn du kanskje har vært til nå. Ikke la henne tro/vite at du vil ha henne som kjæreste. Ikke vær for tilgjengelig, ikke si ja til å treffe henne hver gang hun foreslår det, ha andre planer, andre folk du skal henge med osv.

La henne gjerne få vite at du har gjort ditt og datt, hvem du har hengt med, at det var kult osv, men vær litt forsiktig slik at det ikke virker som at du prøver for hardt.

Hun tror ikke per nå at jeg er ute etter å ha henne som kjæreste. Selvom jeg tipper hun har en anelse.. Hun har nevnt på generell basis at hun ikke ønsker forhold, om dette er generelt, eller bare en høflig måte å avvise meg på, er jeg usikker på.

Planen min er egentlig bare å være den personen jeg er, legge følelser på hylla, og yte maksimalt i halmen. Kan jeg pule følelser i hun mon tro? Haha, mener kvinner har et mer emosjonelt forhold til sex, og slipper ut hormoner som kan hjelpe meg på min vei:)) hva tenker diskusjon.no om dette?

Lenke til kommentar

Planen min er egentlig bare å være den personen jeg er, legge følelser på hylla, og yte maksimalt i halmen. Kan jeg pule følelser i hun mon tro? Haha, mener kvinner har et mer emosjonelt forhold til sex, og slipper ut hormoner som kan hjelpe meg på min vei:)) hva tenker diskusjon.no om dette?

Lettere sagt enn gjort... Tenker jeg. Fortsett gjerne med forholdet dere har pdd. Se etter andre jenter samtidig.

Lenke til kommentar

Pulevenn = Alltid en som for følelser for den andre.

Slik har det alltid vært, og slik vil det forbli.

Løsning 1. Skaff deg flere pulevenner. Pul som kaniner. Gjør henne sjalu. Funker det ikke, si adjø og fortsett å pule med de andre. Inntil du da vil eventuelt få følelser for en av de andre. Igjen.

Løsning 2. Kutt kontakt med en gang.

Løsning 3. Alt eller ingenting.

Løsning 4. Flytt.

Løsning 5. Skaff deg en ordentlig kjæreste og/eller start med onanering.

Løsning 6. Kastrer deg selv.

Lenke til kommentar

Pulevenn = Alltid en som for følelser for den andre.

Ofte, men "alltid" er en stor overdrivelse.

Nja, muligens. Kanskje. Trolig nok.

Personlig erfaring derimot sier alle og alle jeg har møtt som har en eller flere pulevenn(er). Over hele planeten. Og det er snakk om rundt 100-150 forskjellige mennesker.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...