LineMalen Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg blir stresset av å høre om det jakte og kjærestehysteriet. Må man date og jakte hele tiden for å ha et bra liv? Må man ha en kjæreste for å ha det bra? Og er det så lett å finne en man virkelig matcher med? Jeg synes ikke det er lett. Og i ferien i år så velger jeg å ikke date. Synes det er stress. En kjæreste er ikke alt. Den kan gå og da må man liksom finne en ny en.... Viktigst er å ta livet rolig og gjøre det man føler for både med og uten kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg blir stresset av å høre om det jakte og kjærestehysteriet. Må man date og jakte hele tiden for å ha et bra liv? Må man ha en kjæreste for å ha det bra? Og er det så lett å finne en man virkelig matcher med? Jeg synes ikke det er lett. Og i ferien i år så velger jeg å ikke date. Synes det er stress. En kjæreste er ikke alt. Den kan gå og da må man liksom finne en ny en.... Viktigst er å ta livet rolig og gjøre det man føler for både med og uten kjæreste. Jeg har alltid ment at om man ikke greier å være lykkelig "alene", så har man ingenting å gjør i et forhold Endret 7. juli 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg er så lykkelig alene at jeg tidvis blir usikker på om jeg faktisk vil ha noen i livet mitt enda som jeg måtte forholde meg til på et annet nivå enn et vennskap. Jeg fyller dagene mine med jobb, data, venner, fotografering, bil, mc, sykling, reise og mye mye mer. Tidvis innfall av å prøve ut nye ting sørger for at hverdagen ikke blir monoton. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 For en som snart fyller 23, fremdeles jomfru, fremdeles aldri vært med noen (til tross for enormt ønske siden 13-års-alderen), og som aldri har kommet lengre enn ett eneste kyss ute på byen, og som aldri får svar på tinder, så er det lett å misunne dere som sier at dere ikke stresser. Høres ut som de fleste av dere har hatt kjærester på ett eller annet tidspunkt, så dere kan leve i tryggheten om at det faktisk er mulig å bli elsket. Dere aner ikke hvor heldige dere er. Jeg bruker mine single dager på å nyte livet så godt som mulig, men det er alltid en liten stemme som gnager i bakhodet; "hva er galt med akkurat meg?" Anonymous poster hash: ee70d...356 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) For en som snart fyller 23, fremdeles jomfru, fremdeles aldri vært med noen (til tross for enormt ønske siden 13-års-alderen), og som aldri har kommet lengre enn ett eneste kyss ute på byen, og som aldri får svar på tinder, så er det lett å misunne dere som sier at dere ikke stresser. Høres ut som de fleste av dere har hatt kjærester på ett eller annet tidspunkt, så dere kan leve i tryggheten om at det faktisk er mulig å bli elsket. Dere aner ikke hvor heldige dere er. Jeg bruker mine single dager på å nyte livet så godt som mulig, men det er alltid en liten stemme som gnager i bakhodet; "hva er galt med akkurat meg?" Anonymous poster hash: ee70d...356 Ingenting. Prøv å endre litt på vennekretsen , prat med jenter og ikke minst ha det gøy , så kommer det meste av seg selv. Sliter du veldig kan det være du må ha proff hjelp , min erfaring er at lærer man å ha litt utstråling kan selv en helt "anonym" person greie å sjekke opp hun som ser ut som en 10 er. Endret 8. juli 2016 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jobber, sover, spiser, ser dokumentarer, ser filmer, onanerer, familie osv 1 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jobber, går tur, og ellers er jeg en ærketypisk nerd som enten gamer eller leser. Well kanskje ikke så typisk å gå turer men, jeg går på jobb som tar ca en time èn vei så har det gjordt at jeg ikke har noe imot å gå lengere avstander generelt sett ^^;; Sånn spesifikk så leser jeg meg opp på regelverket til "Shadowrun 5th edition" som har mye artig lore og snacks, pluss det går en del i Overwatch. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jobber, sover, spiser, ser dokumentarer, ser filmer, onanerer, familie osv Damnit, glemte den. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Dere aner ikke hvor heldige dere er. Tipper du ikke aner hvor heldig DU er! Jeg bruker mine single dager på å nyte livet så godt som mulig, men det er alltid en liten stemme som gnager i bakhodet; "hva er galt med akkurat meg?" På en side feil tankesett, men på den andre siden også et viktig spørsmål. Mitt tankesett i dag er slik at om en jente avviser meg så tenker jeg at hun går glipp av noe eller hva som er galt med henne. Kunne ikke falt meg inn å tenke at noe er galt med meg eller tvile på meg selv. Arrogant kanskje, men det tjener meg fint og jeg posisjonerer meg alltid på en måte som er fordelaktig for meg selv. Samtidig føler jeg at jeg har gjort meg fortjent til et slikt tankesett ved flere ganger opp gjennom årene å gi meg selv et kritisk blikk og spørre hva jeg kan forbedre med meg selv. Er 100% sikker på at det er ting du kan ta tak i og forbedre ved deg selv. Det betyr ikke at du ikke er "bra nok", men man kan alltids bli bedre uansett hva det er man driver med og det er et mye bedre tankesett enn å gå rundt og være negativ og innta en offerrolle. Har nå etter mange år blitt veldig flink med det motsatte kjønn og nyter fruktene av dette, men jeg har blitt "avvist" av flere jenter enn du kan forestille deg. Og jeg har gjort veldig mye for å utvikle meg som person. Problemet til folk flest er at de gir opp for lett og ikke takler motgang. PS: Tinder er bortkastet tid og det er vanlig å ikke få svar. Anonymous poster hash: 8fe86...fbd Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 nyter tiden hvor jeg ikke trenger å forholde/tilpasse mitt liv til en kjæreste har gitt opp kjærester,nettopp fordi jeg er mer glad i min egen fritid enn å tilpasse meg andre sine forventninger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå