AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Dere som er single. Hva fyller dere dagene deres med? Jeg føler at jeg lever et ganske normalt a-4 liv. Går på jobb. Ellers så går det i familie, barn, trening, og husarbeid. Savnet etter en kjæreste er stort. Savnet etter sex er vel størst. Har en tinderprofil, men har ikke kommet meg ut på date i det siste. Hva med dere? Anonymous poster hash: 6b099...896 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jobb, trening, reddit, og nå fotball EM 2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hobbysnekring, fjellturer, airsoft, kajakk, venner, husarbeid... og sikkert mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Mitt problem har jo heller vært at jeg aldri har hatt tid til kjæreste og føler fortsatt ikke jeg har tid til det, selv om jeg har en nå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Mitt problem har jo heller vært at jeg aldri har hatt tid til kjæreste og føler fortsatt ikke jeg har tid til det, selv om jeg har en nå. Da har du samme problem som meg. Jo jeg hadde tid til han forrige, for han var jeg så forelsket i. Men nå føler jeg at jeg lengter etter kjæreste, men jeg tror ikke at jeg har tid til han Har nok av ting å gjøre. Må ha litt alene-tid iblant. Anonymous poster hash: 6b099...896 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2016 Studier, venner, drar på pub, treffer familie, reiser mye, spiller dataspill, ser på TV-serier, spiser spennende mat, leser bøker, driver masse med Geocaching, går tur i skogen, drar på kino, drar på konsert. Skal reise i hele sommer, og er ikke hjemme igjen før i august. Åh, så stress det hadde vært med en kjæreste som satt hjemme og forventet oppmerksomhet. Nå har jeg en mann jeg har sex med da, og har kontakt med nesten hver dag, selv om vi bor et stykke unna hverandre og det ikke alltid er lett å møtes, så må jeg ikke gå alt for lenge uten sex, og han unner meg all frihet og glede i verden når vi ikke er sammen. Krever ingen oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 34c4a...786 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Skyrim, Skyrim, og enda mer Skyrim. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Jobb, bikkja, familie, venner, spilling og film / TV-serier . Har for øyeblikket nok med meg selv, så må nesten ha orden på meg selv før jeg gidder noen dame Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Da jeg var single: nøt livet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Jobb, bikkja, familie, venner, spilling og film / TV-serier . Har for øyeblikket nok med meg selv, så må nesten ha orden på meg selv før jeg gidder noen dame Har det litt sånn selv. Har på en måte nok med meg selv. Noe jeg må få orden på før jeg går å jakter Anonymous poster hash: 6b099...896 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Man kan ha det bra som singel og. Det er ikke nødvendigvis de som er i par som er lykkeligst. Anonymous poster hash: 6b099...896 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2016 Det siste jeg vil er å møte noen mens jeg er daff og ikke har et liv, kommer jo til å kjede vettet av partneren min da? Og hva slags kjæreste er jeg for henne hvis jeg ikke har opplevd noe? Så det siste jeg gjør er å sitte inne og sture som singel, selvom det selvfølgelig er godt å slappe av innimellom. Alt skal balanseres, ikke bli ekstremt! Lærte meg et nytt språk i vinter (ikke på ekspertnivå; men jeg kan i det minste snakke om dette språket og noenlunde reise til landet og bestille mat etc). Leser bøker: romaner, krim, historie, filosofi. Er litt sjenert, men driter i grunnen i det. Hopper ut i det og blir stadig kjent med nye mennesker, og sørger for å kommunisere smart og ha noe å bringe inn i samtalene slik at de blir interessante. Sånn sett får jeg utrolig mye ut av det å være sosial, lærer mye og blir vant til forskjellige mennesker. Holder på med interesser Går tur med hunden Går på date innimellom. Anonymous poster hash: 246b5...f42 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Sims, TV-serier, mat, diverse spill, noe som ikke skal nevnes her og onanering. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 (Melodi: Obladi, Oblada) Måndag tirsdag onsdag onanerar jag, torsdag fredag lørdag likeså! Søndag er den dagen jag i kyrkan skal gå, men likevel så onanerar jag endå! Onani onana onanera, Ja, då onanerar jag! Anonymous poster hash: ecd27...75e 4 Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Sims, TV-serier, mat, diverse spill, noe som ikke skal nevnes her og onanering. Onanering her også Går mye i det ! Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg sitter å koser meg med filosofi, diskusjoner, dokumentarer, studering, venner og andre greier. Tilfreds ned det Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Jobb, bøker, slapper av i sola, også bruker jeg tiden på å lete etter den litt rare jenta jeg skal dele resten av livet mitt med. Jeg er skilt på tredje året nå, og begynner virkelig å savne ei jente i armkroken igjen. Edit: Ikke misforstå, jeg har egentlig gått i hi og leter ikke aktivt lenger. Ramler hun innom livet mitt så holder det. Endret 5. juli 2016 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
LineMalen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Savnet etter en mann er der. Men jeg føler at jeg gidder ikke å bruke hele tiden på en evig let. Jeg er hva som skjer. Tar det rolig. Leter ikke akkurat nå, men skriver med noen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg føler nesten det kan bli stressende med en kjæreste til tider. Så når jeg hører folk som lurer på hva man gjør uten en kjæreste så tenker jeg at dere kanskje ikke har et spesielt innholdsrikt liv (no offense). Og at om dere fylte det med aktiviteter, hobbyer og egne interesser, så vil dere kanskje få et mer interessant liv og som en konsekvens også lettere få en kjæreste? Ikke la kjæresten være livet deres. Aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå