Gjest medlem-329093 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg lurer på om jeg har gjort en feil nå, jeg satte et mobil-simkort i mobilt bredbånd ruteren min og fikk med en gang melding fra 1996 om å sende fornavn, etternavn og 11 sifret fødselsnummer, så jeg letet rundt etter en "send SMS"-funksjon på ruteren, men fant ingen. Så tok jeg ut SIM-kortet og puttet det i en mobiltelefon, sendte melding med navn og fødselsnummer til 1996 men har ikke fått noen bekreftelsesmelding tilbake... Har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Glemte du å skrive "reg" helt først, eller byttet du om navn og fødselsnummer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Glemte du å skrive "reg" helt først, eller byttet du om navn og fødselsnummer? Hmmm... jeg skrev ikke "reg" nei, skal prøve det REDIGERT: Hmmm, jeg fikk melding fra Telia om at simkortet ikke ble registrert og at min neste utgående samtale vil bli omdirigert til registrering på telefon. Men da jeg ringte meg selv (ringte til en annen mobil jeg har) fikk jeg beskjed om at det er utenfor kontortid og jeg kan ikke få det registrert før 08:00 i morgen. REDIGERT IGJEN: Har snakket med telia, det er registrert nå Endret 20. juni 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå