lu2saa08 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hei jeg lurte på om noen vett om noen spill som følger klokken på ekte. World of warcraft for eksempel, eller Animal crossing spillene Er ingen ting som gir bedre følelse en å spille om natten og at det er natt på spillet itillegg:) samme om det mmo eller offline spill:) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Tror DayZ og ARMA spillene gjør dette såvidt jeg husker. Ellers så går vel gjerne natt og dag syklus i fort film i de aller fleste spill:) Endret 20. juni 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Kan du ikke bare slå lyset av og på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Black Desert Arma / Dayz mods Witcher 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Black Desert Arma / Dayz mods Witcher 3 Black Desert Online regner jeg med? Det følger ikke "real life" klokka. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Samme med witcher 3, følger sin egen klokke som går litt fortere enn den virkelige. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Husker ikke hva det het, men det er et SNES-spill med ikke bare døgnsyklus, men årssyklus, og noen hendelser begrenset til visse tidspunkt. Man kan selv tenke seg hvorfor dette ikke ble særlig vanlig. Endret 21. juni 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Harvest Moon? Er hvertfall et knallspill, tar litt tid å komme i mål for å si det slik Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 I Harvest Moon slutter vel tiden å gå når du slår av. Spillet jeg tenker på hadde en innebygget chip som gjorde at tiden i spillet gikk akkurat som tiden i virkeligheten. Ville du oppleve natt i spillet, måtte du spille om natten. Litt upraktisk. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) I Harvest Moon slutter vel tiden å gå når du slår av. Spillet jeg tenker på hadde en innebygget chip som gjorde at tiden i spillet gikk akkurat som tiden i virkeligheten. Ville du oppleve natt i spillet, måtte du spille om natten. Litt upraktisk. Tengai Makyou Zero/Far East Of Eden Zero? Om det var et annet spill så er det en liste her over snes spill som benyttet seg av chippen. Endret 21. juni 2016 av Noxhaven 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Pokemon - gameboy Advansce spillene gjør det. Nå vet jeg ikke om det gjelder for de nye Pokemon spillene også. Sikkert mulig. Endret 3. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå