NSR-98 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hei. Har kjøpt meg en VW Passat 1,8 1998 modell. Er på utkikk etter billig forsikring. Noken her som veit om billige forsikringsselskap? Takk for svar! Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Hei. Send forespørsel til flere banker/forsikringselskaper. www.sparebank1.no (ekstra gunstig om du er LO medlem) De fleste banker kommer ofte fort med tilbud, eller du kan bruke linken under som gir deg et godt bildet. Her fyller du inn alt om bilen og din evt bonus du har fra før osv. https://www.finansportalen.no/forsikring/bilforsikring/ Edit: Denne linken kan også være ok å sjekke. https://www.penger.no/forsikring/bilforsikring/#step1 Jeg håper du får et godt tilbud!! Endret 19. juni 2016 av Jarv!s Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Selvom disse linkene kan gi deg et bildet av hvordan forsikring du kan få, vil jeg likevell anbefale deg å kontakte forsikringsselskaper/banker for uforpliktede tilbud! Dem kan ofte "endre" priser litt for å få deg som kunde! Lenke til kommentar
haute Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Det finnes flere anbudstjenester, deriblant denne for bilforsikring. Generelt vil jeg anbefale å ta en telefon til selskapene og konfrontere tilbudene du har fått. De fleste har mulighet til å gi deg et bedre tilbud hvis de er konfrontert med et konkurrerende tilbud. De tilbudene du får fra automatiserte anbudstjenester (dvs der prisen dukker opp automatisk og ikke via dialog) er i de fleste tilfellene kun veiledende og knapt det. Prut prut prut hvis du kan! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Har også hørt om folk som har fått et surt "Det kan du sjekke på nettsiden" vår når du ringer til et selskap. Husker dessverre ikke hvilke disse er. Men å være litt pågående er generelt et godt tips om man skal forhandle priser. Selv fikk jeg langt bedre pris hos Komplettforsikring (ca. 3000 mindre med 60% bonus) enn jeg hadde hos Gjensidige med fagforeningsmedlemsskap (som inntil jeg sjekket hos Komplett var billigst for meg), men da fattern sjekka sin bil var det dyrere hos Komplett enn hos hans tilbyder (If). Det er mao ikke bare å høre på andre hvor det er billig så du må nesten bare sjekke rundt. Har du flere forsikringer kan det være lurt å sjekke hva slags pris du kan få for å disse samlet. De fleste selskaper gir samlerebatt om man har 3 eller flere forsikringer hos dem. Endret 20. juni 2016 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå