AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg sjekket meg for noen dager siden for kjønnsykdommer. Tok det i forbindelse med en vanlig celleprøvekontroll, som alle kvinner tar hvert tredje år. Jeg hadde hatt tre sexpartnere siden sist jeg sjekket meg. Først et forhold som varte i ca halvannet år, og så to personer jeg rotet det til med... Jeg følte meg ekkel og ba legen sjekke meg for alt. Men får inntrykk av at mange roter rundt uten å teste seg. Er det meg som er hysterisk? Anonymous poster hash: 633a2...b87 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 IcedInsanity gav det beste svaret. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Nei. Spurte legen om jeg virket hypokonder ut nå. Han sa: du sjekket deg jo for tre år siden? . Jeg sa at det gjorde jeg men jeg hadde hatt tre siden. Da sa han at du sa du hadde hatt flere partnere den gangen du testet deg for tre år siden og. Ohhhh han må tro jeg er en rotekopp Men han sa at han mente det var fornuftig av meg å teste meg. Og viste full forståelse for det. Men jeg føler meg litt hypokonder Men men. Nå har jeg sjekket meg. Og det gir en god følelse Anonymous poster hash: 633a2...b87 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 IcedInsanity gav det beste svaret. Ja, enig i det. Det morsomme var at da jeg satt hos legen og tok testene , så tenkte jeg på at det fins nok folk som har flere enn 3 sexpartnere på tre år. Tenkte på en dame som jeg vet om på en nettlinje. Hun sier at hun dater gjerne 3 i uken, og roter med en haug. Så da tenkte jeg: jøss... jeg er nok ikke så ille, og jeg tar ansvar og tester meg . Det er jo ansvarlig. Jeg vil ikke smitte en ny partner om jeg skulle ha pådratt meg noe. Jeg tror testene er fine. Har ikke hørt noe. Testet meg for noen dager siden. Er det andre her som tester seg iblant? Anonymous poster hash: 633a2...b87 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Du bør forøvrig sjekke deg hver gang du har ubeskyttet. Som kvinne kan du ha bl.a. bære klamydia uten at du merker det / det viser tegn. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Du bør forøvrig sjekke deg hver gang du har ubeskyttet. Som kvinne kan du ha bl.a. bære klamydia uten at du merker det / det viser tegn. Legen sjekket meg for klamydia, gonore, hiv, og hepatitt iallefall. Og han sa at klamydia er ganske vanlig. Men at gonore, hiv og hepatitt er ikke vanlig, men allikevel testet han meg for det. Jeg ba han teste meg for ALT!. Ja, egentlig så bør man sjekke seg hver gang. Jeg hadde en partner i et og et halvt år som jeg var sammen med, og så to andre trøstedater etter at forholdet tok slutt i januar. Nå er jeg glad for at jeg er testet. Bra at jeg ikke virker hysterisk!. Tror at mange roter på uten å teste seg. Som jeg sa: Da jeg var hos legen tenkte jeg på et visst nick på et annet forum på nettet som dater gjerne 3 menn i uken, og ligger med menn i alt slags fassonger hele tiden . Hun kan vel ikke teste seg hele tiden. Jeg er nok ikke den værste tøsen hahaha.. Men ønsker egentlig et fast forhold, så det har ikke med det å gjøre. Jeg har bare vært uheldig. Men jeg tar iallefall ansvar Anonymous poster hash: 633a2...b87 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Sjekk deg hver gang du bytter partner. Hvis din partner imidlertid ikke er forpliktet til deg, eller er utro, bør du også sjekke deg oftere enn ved eget partnerbytte. Hvorfor? Fordi din egen smitterisiko ikke lenger er kontrollert når andre ikke-kontrollerte personer er involvert. Jeg synes forøvrig det er skremmende at du synes det er for hyppig å kontrollere seg etter 3 år - når du har hatt 3 nye partnere. Personlig er det under 3 uker siden jeg kontrollerte meg. Og under 3 måneder siden gangen før det. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Sjekk deg hver gang du bytter partner. Hvis din partner imidlertid ikke er forpliktet til deg, eller er utro, bør du også sjekke deg oftere enn ved eget partnerbytte. Hvorfor? Fordi din egen smitterisiko ikke lenger er kontrollert når andre ikke-kontrollerte personer er involvert. Jeg synes forøvrig det er skremmende at du synes det er for hyppig å kontrollere seg etter 3 år - når du har hatt 3 nye partnere. Personlig er det under 3 uker siden jeg kontrollerte meg. Og under 3 måneder siden gangen før det. Jeg hadde en mann fra sommeren 2014 - januar 2016. Kun en etter at jeg testet meg sist, men så tenkte jeg å teste meg men så klarte jeg å hoppe i det med to venner av meg i det jeg var helt ifra meg av kjærlighetssorg. Og så satt jeg der å følte meg ekkel etterpå. Men nå er jeg testet. Så det er vanlig å teste seg så ofte..? Det er iallefall bra, for i dagens samfunn er det nok av de som roter på uten å beskytte seg. Fornuftig av deg Anonymous poster hash: 633a2...b87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå