[email protected] Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg og noen venninner skal til Sandvika neste helg, men før vi tar toget dit skal vi være i Oslo noen par timer for å se litt. Men vi har ganske store kofferter som vi ikke vil drasse med oss når vi skal oppdage hovedstaden vår.. Lurer derfor på om noen har noen tips om hvor vi kan legge bagasjen vår? Vi er klar over skapene de sikkert har på togstasjonen, men tenker skapene er for små og relativt dyre for bagasjen vår. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 På Oslo S har de oppbevaringsskap av ulik størrelse, http://oslo-s.no/praktisk-info/bagasje-og-oppbevaring/. De største klarer de største kofferter uten problemer, muligens også 2 i den største. Pris - så lenge siden jeg har brukt de at jeg ikke husker - samt at den er ikke relevant lengre. Siste jeg har lest er mellom 40 og 100 kr pr døgn. Kjenner ikke til andre oppbevaringsmuligheter i nærheten av Oslo S. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Du får store skap på Oslo S som rommer store kofferter. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 På Oslo S har de oppbevaringsskap av ulik størrelse, http://oslo-s.no/praktisk-info/bagasje-og-oppbevaring/. De største klarer de største kofferter uten problemer, muligens også 2 i den største. Pris - så lenge siden jeg har brukt de at jeg ikke husker - samt at den er ikke relevant lengre. Siste jeg har lest er mellom 40 og 100 kr pr døgn. Kjenner ikke til andre oppbevaringsmuligheter i nærheten av Oslo S. Da blir det vel oppbevaringsskap likevel ser jeg for meg :-) Takk for svar. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Siden jeg nylig har brukt de, en presisering på pris: Man betaler pr gang man låser, og kan da fritt åpne innen 24 timer. Lengre tid koster mer, og om man åpner for å legge inn/bytte ut noe, må man betale for å låse igjen. (Og siden de er datastyrte, kan man risikere at den boksen man driver og bytter noe i, blir leiet ut til en annen mens man romsterer...) Prisene var, såvidt jeg husker, 50 og 60 kroner for de to størrelsene jeg brukte. En annen kommentar ang. låsesystemet: Boksene på Oslo S åpnes med en kode man får på kvitteringen, ikke lenger med nøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå