Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Vidvinkel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Ups!! Ble visst litt mange i dag igjen...nå må jeg skjerpe meg! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg har ett Sigma 10-20.mm. F4-5.6 DC HSM, som jeg kjøpte for mange år siden og som jeg fortsatt er kjempefornøyd med. Det er helt uunnværlig på utstillinger og i andre trange innendørsmiljøer. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Ser at du for det meste har inntatt horisontalen, enten med å se rett opp eller til siden. Ok serie synes jeg. Selv benytter jeg Fuji 10-24mm f4, noe som tilsvarer 15-36mm på fullformat. Er kjempefornøyd med dette objektivet. Som Rolf skriver så har bl.a. Sigma gode objektiver i segmentet. Du får undersøke mulighetene nærmere. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Har samme vidvinkelzoom som Ragnar. Veldig artig objektiv, samtidig litt utfordrende fordi alt blir jo så smått. Gjelder å gå nært innpå motivet. Fin serie, der jeg falt for de to siste, tror jeg.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Flott billedserie , jeg liker best v2 det gikk rett hjem ved første øyekast . Hvis dette objektivet ikke er fullformat er det sannsynligvis for aps-c formatet og da er 14 mm brennvidde ca 21mm brukt på et fullformatskamera . Mitt tips : Venus Optics Laowa 15mm f 4 , Fullformat . Har bra macro muligheter . Tilt-shift når brukt på aps-c kameraer . Vekt 410 gram. Kan bruke filter (77mm filterfatning) men er avhengig av tynne filter for ikke få mye vignettering . Hoya skal ha et slikt tror jeg , det skal være ekstra tynt og ekstra sterkt . Både objektiv og filter fåes hos Japan Photo , objektivet koster 5999,- med sony FE fatning og passer direkte på kameraet ditt . Filteret vet jeg ikke prisen på . Der er en del tester og info om objektivet på dpreviews nettsider : www.dpreview.com Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Velger meg V2 som skiller seg mest ut. Kanskje kunne laget en versjon til der du beholder bare et par cm himmel sett langs høyre ramme for det øker dybdesuget betraktelig. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg