Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Strandhegre = Western Reef.Egret = Egretta gularis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Her imponerer du meg, har du blitt melankolsk? Uansett kjempefint bilde Roar. En ting vil jeg sier og er at du må unnskyld at ikke skrive mye men som du ser, er ikke jeg så flink son du å skrive og komenter. Jeg er faktisk fra Barcelona men har bod i Norge mange år. Har en fin søndag ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Fint bilde av hegren, flott lys som faller inn fra venstre og som belyser og fremhever den blåaktige fjærdrakten. (Vedr. kommentarer: Selv kommenterer jeg bilder som jeg synes noe om, som regel positivt, men kommentarer til de som konsekvent ikke gir slike sitter lengre inne. Som regel gir jeg i tillegg kommentarer til de som gir meg slike, men ikke alltid.) Å gi kommentarer er jo frivillig, men uten disse blir det lite igjen av Bildekritikken som forumet heter. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Nydelig fargepalett her! Fuglen ser blå ut litt samme nyanse som sjøen. Skal tro om det hadde gått an å klone bort den sorte steinen bak stjerten dens? Kanskje skulle det vært kuttet litt mer i toppen også? Fint bilde er det uansett, likte dette godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Flott bilde av denne vakre fuglen , flott komposisjon med en fin fargepalett og et nydelig lys . Kanskje jeg ville ha beskåret litt i overkanten av bildet for å fjerne den lyse refleksjonen oppe til høyre. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg