Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, så jeg går rett på sak.

Jeg er en mann på 29 (fra oslo) som elsker sex. Elsker det å tilfredsstille andre, men også andre veien. Jeg ser på sex som noe jeg ønsker å utforske. Jeg skulle gjerne ønske å ha sex med noen som er mye eldre enn meg, ute, mens noen ser på, flere samtidig, se på andre ha sex. Det er mange mange ting som jeg ønsker å oppleve.

Hvordan finner man noen som er ute etter det samme? Det er ikke det første man sier på en date. Finnes de jentene her på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta nett dating er det beste alternativet for å finne likesinnede siden du kan enkelt informere alle kikkere om hva du søker.

Veldig få er så ærlige i starten siden det nok skremmer bort mange med en gang men hvis vi tenker over det så er vel nettopp det som er poenget med nett dating.

Det vil sikkert ta litt lengre tid å være så ærlig men antageligvis vil det fungere med tid. Før eller senere må en kåt liten jente komme over profilen din. :p

Jeg var litt ærlig når jeg datet. Jeg beskrev at jeg hadde høy sexdrift men jeg tok ikke sjansen på å utbrodere for mye av frykt for å skremme vekk alle :)

Jeg har bare møtt to jenter i hele mitt liv som har vært på linje med meg på det feltet så jeg tror ikke det er mange av dem men de er der ute :)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å lage profil på www.fetlife.com og se om du møter noen der. Ser ut som det er mest BDSM basert, men finnes sikkert folk av andre fetisjer også.

Har ikke personlig erfaring av stedet, bare leste i en annen tråd der vedkommende lurte på noe av det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...