Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Angrerett på bredbånd ?


Anbefalte innlegg

Veit noen om man har angrerett på bredbånd ?

 

F.eks. i mitt tilfelle hvor jeg for en uke siden fikk overført ADSL-abbonementet fra Telenor til Kvalito (og bandt meg i ett år til den nye ISP'en). Siden det bare har gått en uke, er det mulig for meg å annulere kontrakten med Kvalito ?

 

 

Er mildt sagt frustrert etter en uke med disconnects hvert 15. minutt i Anarchy Online, og *svært* vage svar fra Kvalito-support.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veit noen om man har angrerett på bredbånd ?

 

F.eks. i mitt tilfelle hvor jeg for en uke siden fikk overført ADSL-abbonementet fra Telenor til Kvalito (og bandt meg i ett år til den nye ISP'en). Siden det bare har gått en uke, er det mulig for meg å annulere kontrakten med Kvalito ?

 

 

Er mildt sagt frustrert etter en uke med disconnects hvert 15. minutt i Anarchy Online, og *svært* vage svar fra Kvalito-support.

betilte du over internett eller telefon? hvis ja har du angrerett uansett om du kontaktet dem eller de kontaktet deg.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte over internet, overhodet ingen informasjon om angrerett hverken i forsendelsen de sendte meg, eller på deres websider (vel, jeg har ihvertfall ikke funnet det)

 

 

Etter å ha lest en del om Kvalito ( blandt annet her på dette forumet) ser jeg at utelandstrafikken deres først har vært et problem de siste ukene.

Er svært usikker på om jeg skal ta sjansen på å gi dem tid til å utbedre disse problemene og dermed risikere å bli sittende med skjegget i postkassa.

 

 

Takk for svar så langt, tar gjerne i mot råd/anbefalinger.

 

(vandyret..... kjedelig på jobb ?)

Lenke til kommentar
Jeg bestillte over internet, overhodet ingen informasjon om angrerett hverken i forsendelsen de sendte meg, eller på deres websider (vel, jeg har ihvertfall ikke funnet det)

Både Online ADSL og Tiscali har hatt angrefristskjema i GDS-pakka/brev så jeg vil tro du fint kan bruke den retten.

Lenke til kommentar
Dette går kanskje under reklamasjon? Du har ikke fått det du har betalt for.

Om han ikke har fått det han har betalt for er jo opptil selskapet(Kvalito) å bedømme. Smart å lese vilkårne før man tegner abbonement ;) Men han kan jo selvsagt prøve dette opp mot forbrukerrådets regelverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...