Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Humle i arbeid... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Ja, noen må jobbe uansett hvor fint været er. Må visst komma meg i Botanisk hage for å se om jeg kan treffe noen. Ser ikke ut til at døm liker de på balkongen hos oss. Blir lett litt rotete når man tar med alt slik som her. Skarpheten ser brukbar ut så kanskje du kan prøve en versjon der du kutter vekk blomstene oppe til høyre, fjerner halvparten til venstre og tipper bildet 90 grader mot høyre før du forstørrer og så ser om du greier å beholde skarpheten ved å klikke en eller to ganger. Det ser mulig ut, men man vet aldri når man begynner å croppe. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Humle i arbeid, jeg ser like mye på selve blomsten som du får fint fram, skarpt og flotte farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Takker for hyggelige , konstruktive og positive kommentarer - Roar og Ragnar !! Har lagt ut to versjoner v2 o v3 som er ytterlige beskåret og høyrevridd men ikke noe mer forstørret ellers . Kameraet har en bra sensor for å være 1 tommers men så mye mer forstørring ikke blir så bra . V4 er originalen før etterarbeid . Med disse små krabatene fotograferte jeg med 16 bilder pr . sekund og med følgefokus , likevel er de ikke enkle å få fanget på brikken . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Sommerligt dejligt billede og skøn lilla farve :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Sommerligt dejligt billede og skøn lilla farve :-) Hei sussss ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Ja sommeren er endelig her og det er mye å ta bilder av like utenfor stuedøren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg