Jarv!s Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hei, har lyst å tune bilen min, da den nå er utenfor garanti osv.. Har lyst at alt skal være lovlig, slik at det blir mindre hassle.. Noen som kan anbefale verksteder i Oslo/Akershus? Ja jeg har googlet, men ønsker hvis noen har tunet hos noen i Oslo/Akershus, og syntes dem var gode. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Kan være greit å nevne hvilke bil det er snakk om. Ikke alle som tar alle merker/modeller. Den lovlige grensen tror jeg er 10% effektøkning, uten å måtte få det godkjent og registrert i vognkort. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 19. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2016 Hei. Ja dette er en slapp passat 1.6tdi 105hk. 2010 modell. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei. Ja dette er en slapp passat 1.6tdi 105hk. 2010 modell. Har brukt Ultimo og var veldig fornøyd med han. For en liten slump ekstra kom han til jobben min og fiksa biffen på stedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå