AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hei, jeg er en 27 år gammel mann som alltid har hatt vertikalt skjev penis, altså den bøyer seg oppover. Dette har aldri vært (og er fremdeles ikke) et problem, men det har hindret meg fra å ha sex i noen posisjoner. Jeg ble nylig gjort oppmerksom på et apparat som strekker penis i slapp tilstand i noen timer per dag, og innen noen måneder visstnok skal vise resultater. Finnes det noe forskning på dette eller har noen her inne erfaringer med lignende? Jeg er ikke interessert i kirurgiske ingrep da dette ikke egentlig hemmer meg, men det hadde vært et pluss å få rette den opp litt om dette hadde noe for seg. Takk for svar. Anonymous poster hash: a5532...d50 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hvis det ikke plager deg nevneverdig bør du vel egentlig bare la det være. Alle medisinske inngrep innebærer risiko, og med mindre du absolutt trenger det er den risikoen neppe verdt det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Har kjennskap til en som har brukt dette for å øke størrelsen på penis , nå er det en stund siden så jeg husker ikke nøyaktige detaljer , men det finnes medisinske studier på disse aparatene om man tar seg tid til å søke. Er noen år siden, men er ganske så sikker på at han var fornøyd og når jeg spurte ham om det var en permanent effekt sa han ja. Mener at han gikk fra 10 - 11 til 13 - 14 eller noe sånn i erigert tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg