Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han kommer ikke

Anbefalte innlegg

Kjæresten min tok jomfrudommen min, så har vi hatt sex en gang etter det igjen,m. Altså to ganger da, og han har ikke kommet på noen av de gangene. Sist vi hadde det ga jeg uttrykk for at jeg synes det var utrolig vondt, og da stoppet han. Det samme skjedde når han tok jomfrudommen min. Han kom når jeg runket han, før vi hadde hatt sex i det hele tatt. Men synes fortsatt det er ubehagelig å tenke på at han ikke kommer når vi har sex, eller får gjort seg "ferdig". eller er dette vanlig? Evt. Hvor lenge er det gutter holder ut før de kommer? Æh, føler meg ubrukelig

Anonymous poster hash: 583bd...97e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Dette er bare et problem du lager i ditt hodet. Slutt med det.

Jeg vil jo at han skal ha mest mulig nytelse ut av det, og vil jo bare vite hva jeg gjør galt. Noe må det jo være?

Nei, det trenger overhodet ikke være noe galt og jo mer du problematiserer det jo ikke mindre sjanse er det for at han kommer. Maksimal nytelse handler for veldig mange om mye mer en 15 sekunder med orgasme.

Lenke til kommentar

Noe må det jo være?

Ja. Du overtenker dette. Om du gjør det til en greie så blir det til en. Keep calm og stikk pikken i fitta. Det går seg til.

Edit: Vurder glidemiddel om det er vondt. Og om han kom da du runka han, gjør det mer? Få han til å gjøre det med deg og.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det trenger ikke være noe galt.

Jeg antar at dere er begge unge og uerfarne så han er sannsynligvis omtrentlig like nervøs som deg.

Nervøsitet hos gutter viser seg ofte ved at de enten har vanskelig for å være/bli hard eller å komme.

Bare vær åpne med hverandre å snakk sammen. Med litt tid så går dette helt fint av seg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Med tanke på at dere begge trolig er unge og uerfarne er ikke dette unormalt. Jeg antar ikke at samleiene har vart spesielt lenge heller? Det er ikke alle menn som kommer etter noen jukk ut og inn (heldigvis) og det vil potensielt kreve lengre samleier enn dere har hatt til nå. Fortsett å ha sex og prøv å ikke tenke så mye på dette med orgasmer foreløpig, det kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Kan så og si garantere det ikke har noe med deg eller ditt utseende å gjøre, hadde det vært et problem så hadde han nok ikke ville ligget med deg du ;). Problemet kan være så lett som onani, dersom han onanerer regelmessig og kanskje litt ofte så vil det bli vanskelig for han å få samme følelsen fra sex som fra onani. Gutter har tross alt det å holde litt hardt som en vane.. En pause fra onani kan funke :) men ikke stress, da blir det ukoselig sex for begge :/

Anonymous poster hash: 3b412...208

Lenke til kommentar

Evt. Hvor lenge er det gutter holder ut før de kommer? Æh, føler meg ubrukelig

Umulig å svare på. Jeg kan komme så raskt som 30 sekunder og noen ganger 5 minutter, så blir det omgang nummer 2 selvsagt. Du er definitivt ikke ubrukelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...